Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
heb al bena alles afgezocht maar kan het maar niet vinden
wat is de hoek van uw vario ..
deze is niet vlak meer en zou deze willen afdraaien maar hiervoor moet ik die hoek weten
...
Welke plamuur gebruik ik het best voor mijn buizen tussen de kader af te werken?Heb hier ergens iets gelezen van plamuur met glasvezel in klopt dat Welk merk bevelen jullie mij aan?
Alvast bedankt
ik heb een camino gekocht die niet meer start.
Dus heb ik al getest of de ontsteking goed is en ben dan maar de carburateur gaan uitkuisen.
Nu heb ik gezien dat de sproeier helemaal omzeep is en dat je het nummer niet meer kan lezen van de maat.
weet iemand wat deze standaard bij een a-klasse is?
zelfde als een b-klasse.
Alle camino's hebben dezelfde sproeier (als ze origineel zijn tenminste), dus gewoon op het forum hier een zoekrtje plaatsen, en je zal er wel goedkoop aan geraken dan.
denk nu niet dat die nog verkocht worden, en als je er een vind in een winkel, ben je veel te duur af.
Niet alle sproeiers zijn het zelfde he, andere modellen, andere draad ...
Ik zou eerst properen op het forum.
Denk dat de sproeier van camino 0.75 is? Kan iemand dat bevestigen?
oldie wrote:iemand die toevallig weet welke maat of type lager ik moet steken in de achterste remplaat van een grimeca wiel kan de mijne ni meer aflezen?