Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
element wrote:Welke plamuur gebruik ik het best voor mijn buizen tussen de kader af te werken?Heb hier ergens iets gelezen van plamuur met glasvezel in klopt dat Welk merk bevelen jullie mij aan?
Alvast bedankt
jaspervh wrote:ik heb een camino gekocht die niet meer start.
Dus heb ik al getest of de ontsteking goed is en ben dan maar de carburateur gaan uitkuisen.
Nu heb ik gezien dat de sproeier helemaal omzeep is en dat je het nummer niet meer kan lezen van de maat.
weet iemand wat deze standaard bij een a-klasse is?
een standaard sproeier voor belgie en duitsland is een 750 (75)
ik heb ze allemaal nieuw
van de 60 tot de 82
bij interesse pb
dank u
grtz
Last edited by camino_expert on 03 Feb 2011, 09:13, edited 1 time in total.
element wrote:Welke plamuur gebruik ik het best voor mijn buizen tussen de kader af te werken?Heb hier ergens iets gelezen van plamuur met glasvezel in klopt dat Welk merk bevelen jullie mij aan?
Alvast bedankt
De poorttiming van de cilinder waar zit die juist en kan ik die afstelen ?
Ik kan mss best eerst eens een nieuwere uitlaat steken voor ik dat probeer zekker
Ik heb gisteren mijn achterband vervangen. Nu is er veel olie uit mijn achteras gelopen. Kan ik er 2takt olie ingieten (in dat gat die je met een moersleutel kunt openen), of is dit af te raden?
Benneth wrote:Hoi
Ik heb gisteren mijn achterband vervangen. Nu is er veel olie uit mijn achteras gelopen. Kan ik er 2takt olie ingieten (in dat gat die je met een moersleutel kunt openen), of is dit af te raden?
Nee, moet vertanding olie in SAE 90
elboopslim wrote:op het poteke zit idd een moer die je kan losdraaien met een sleutel 17 en op de cilinder staar er 49 cm3
En wat staat er nog op de cilinder, als je goed kijkt zou er nog iets moeten opstaan (als het niet weggeslepen is)
valt een bekke te zien naar het gewicht van uzelf blaas ze op tot wanneer uwe band nemee inzakt as ge der gaat opzitten ik steek er 3,5 bar in der zijn er die er maar 2,5 bar inzetten