juist, sorry, was verkeerd.camino_expert wrote:de lagers in je koppelings huis veranderen ???jasper wauters wrote:maar een bloklicht lukt ook met de andere.
En om motorisch van een a-klasse een b-klasse te maken, kan je oftwel een andere krukas steken, oftewel de lagers in je koppelinghuis veranderen.
ofwel als je van mono a naar mono kl b gaat
is het een mono kl b krukas met verval steken
die bestaan ook en de grote monokop vooraan en de 1 cm kleinere poulie achteraan
met vario is eender welke vario krukas
is nu een kl a of b
het a en b gedoe ligt gewoon in de ster en de gewichtjes en is bij beide aanpasbaar
zeker de ster org honda kl b 2 platte kanten
kan afgewerkt worden dat die over een k la kop gaat kl b gewichtjes en je hebt een kl b
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
-
- -= Advanced Member =-
Ik krijg 1 kant van mijn band over mijnachterwiel maar de andere geraakt er niet op.
Iemand tips?
Iemand tips?
Dit was mijn eerste ontdekking op camino vlak.Kakkernest wrote:Ik krijg 1 kant van mijn band over mijnachterwiel maar de andere geraakt er niet op.
Iemand tips?
Een fiets band en een camino band is niet het zelfde.
Hier heb jegeduld voor nodig, probeer voorzicht van de ene naar de ander kant te gaan. duuw af en toe de kant die je al gedaan hebt eens paar keer goed samen zodat de je daar ook paar milimeters wint.
Als je het zo aan pakt zou het normaal gezien redelijk vlot moeten gaan.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Een beetje dreft aan de band doen, dan floept hij er "zo" op.
Dus als de ene kant er volledig inligt, zorgen dat die kant mooi in het midden van uw velg ligt en dan gaat de andere helft er iets makkelijker op.
Ik leg het wiel altijd plat op de grond, onderaan zit ik er met mijn knieën op en dan begin in met een hand links en een hand rechts hem erop de duwen. Juist voor het laatste stukje erop te krijgen gebruik ik wat dreft.

Dus als de ene kant er volledig inligt, zorgen dat die kant mooi in het midden van uw velg ligt en dan gaat de andere helft er iets makkelijker op.
Ik leg het wiel altijd plat op de grond, onderaan zit ik er met mijn knieën op en dan begin in met een hand links en een hand rechts hem erop de duwen. Juist voor het laatste stukje erop te krijgen gebruik ik wat dreft.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Advanced Member =-
Kgaat direct keer gaan proberen sie
Merci

Merci
weet er iemand de maat van de moeren om een voorwiel vast te zetten ? want deze heeft een fijnere schroefdraad dan de moeren die ik hier heb liggen.
thanks
thanks
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
meet het ff op met de shuifmaar, dan weet je het zo
- the napster
- -= Member =-
hallo
keb vraag
mijn camino start rijd een goede 5 a7 meter maar wilt niet in toeren komen
heb carbu al 20 keer uitgeblazen en gekuist met compreseur
en als ik hendel voor gas verder draai om rapper te gaan valt hij stil
aan wat kan dit liggen?
grts the napster

keb vraag
mijn camino start rijd een goede 5 a7 meter maar wilt niet in toeren komen
heb carbu al 20 keer uitgeblazen en gekuist met compreseur
en als ik hendel voor gas verder draai om rapper te gaan valt hij stil

aan wat kan dit liggen?
grts the napster

BEN ZOT VAN CAMINO!!!
ik denk valse lucht
blijft je chokeklepje niet hangen is een kwaal bij camino
dan is je hendel terug maar je klep niet
moet je aan de boven kant het dekseltje van de choke eraf halen en als die er niet op zit kun je zien of ie mee terug komt
moet je aan de boven kant het dekseltje van de choke eraf halen en als die er niet op zit kun je zien of ie mee terug komt
HONDA the power of dreams
- the napster
- -= Member =-
chokeklepje slaat terugmirus wrote:blijft je chokeklepje niet hangen is een kwaal bij camino
BEN ZOT VAN CAMINO!!!
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
kijk dan maar eens voor valse lucht 

ik zal eens kijken of ik er nog heb liggen(ik betwijfel het)da_culio wrote:weet er iemand de maat van de moeren om een voorwiel vast te zetten ? want deze heeft een fijnere schroefdraad dan de moeren die ik hier heb liggen.
thanks
heb je zelf mischien geen draadmeter dan kan je het makkelijk meten
en anders kijk ik wel of ik er ergens 1 zie liggen en meet het wel even op voor je

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Welke kleur heeft uw bougie?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
dat zou vriendelijk zijnmhrfreak wrote:ik zal eens kijken of ik er nog heb liggen(ik betwijfel het)da_culio wrote:weet er iemand de maat van de moeren om een voorwiel vast te zetten ? want deze heeft een fijnere schroefdraad dan de moeren die ik hier heb liggen.
thanks
heb je zelf mischien geen draadmeter dan kan je het makkelijk meten
en anders kijk ik wel of ik er ergens 1 zie liggen en meet het wel even op voor je

draadmeter heb ik niet direct bij de hand, en zie me nog niet direct met een compleet voorwiel ne winkel binnenstappen