Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
het feit dattem nemeer draait(tegoei) bij volgas is te wijten aan: een te rijk of te arm mengsel.
dit kan wijten aan een te grote/kleine hoofdsproeier. of aan trek van valse lucht.
aan meer kan het echt ni liggen
hey even een vraagske mn mino heeft een rondel steken maar hij gaat nog te hard zo een 37 ongeveer
hoe kan ik hem nog trager laten gaan iemand een optie ?
metsinsons wrote:het feit dattem nemeer draait(tegoei) bij volgas is te wijten aan: een te rijk of te arm mengsel.
dit kan wijten aan een te grote/kleine hoofdsproeier. of aan trek van valse lucht.
aan meer kan het echt ni liggen
vandaag cilinderkop keer afgehaalt decompresieklep ging ni meer goed dicht maar nu wel
alles is inorde weer merci voor hulp
Prolini wrote:hey even een vraagske mn mino heeft een rondel steken maar hij gaat nog te hard zo een 37 ongeveer
hoe kan ik hem nog trager laten gaan iemand een optie ?
Een rondel steken met een nog kleiner gaatje in...
ik heb nieuwe remblokskes gekocht via mopshop.
Nu dak ze erop wou steken, kreeg ik die veren er niet af. Iemand tips?
En het viel mij ook op dat die nieuwe remblokjes groter lijken te zijn dan de originele.
Kan da kwaad?
Blokjes voor sterwiel of spaakwiel?
Als je ze overplooit, laat scharnieren naar één kant gaan de blokjes er wel gemakkelijk af. Monteren op dezelfde manier, eerst veertjes eraan hangen en dan overplooien tot ze op hun plaats zitten.
Probleem met camino is het volgende:
blijft stationair enkel draaien met choke aan. Zonder choke valt hij na 30 sec uit.
Heb al 3 verschillende gereinigde carbu's geprobeerd, probleem blijft aanhouden.
Iemand een oplossing?
CaminoTime wrote:Probleem met camino is het volgende:
blijft stationair enkel draaien met choke aan. Zonder choke valt hij na 30 sec uit.
Heb al 3 verschillende gereinigde carbu's geprobeerd, probleem blijft aanhouden.
Iemand een oplossing?
CaminoTime wrote:Blokjes voor sterwiel of spaakwiel?
Als je ze overplooit, laat scharnieren naar één kant gaan de blokjes er wel gemakkelijk af. Monteren op dezelfde manier, eerst veertjes eraan hangen en dan overplooien tot ze op hun plaats zitten.
Merci
Tis een sterwiel. Wa bedoelt ge just met 'overplooen'?
En is et geen problemen dat die groter lijken?