Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Prolini wrote:hey even een vraagske mn mino heeft een rondel steken maar hij gaat nog te hard zo een 37 ongeveer
hoe kan ik hem nog trager laten gaan iemand een optie ?
Een rondel steken met een nog kleiner gaatje in...
dan rijd hij 1 dag en de andere dag start hij wel maar draait hij niet meer zo goed en ploft ie
dus ik zou het echt niet weten
De moter van mijn mino begint te ratelen als ik gas geef, hoe harder ik rij hoe harder hij begint te ratelen
Had dit probleem hiervoor niet
kweet dat de uitleg niet echt goed is ma hopelijk kan iemand me helpen ?
Wat moet ik dan juist doen om dit te controleren ?
de cilinder eraf halen ?
Kzie dat er ergens iets lekt ook vanonder aan de motor , en aan wat ik gelezen heb in je link
dan kan dat idd de Zuigerveer zijn
Dat denk ik niet hoor. Die rijrichting staat niet voor neit op de band.
Het onlangs al eens gevraagd geweest, enkel vind ik niet terug waar op het forum het antwoord staat.
Bij mijn nieuwe zuigerveren zit een soort hoekige, cirkelvormig ijzerdraadje. Waar steek je dat?
Kakkernest wrote:Dat denk ik niet hoor. Die rijrichting staat niet voor neit op de band.
Het onlangs al eens gevraagd geweest, enkel vind ik niet terug waar op het forum het antwoord staat.
Bij mijn nieuwe zuigerveren zit een soort hoekige, cirkelvormig ijzerdraadje. Waar steek je dat?