Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Hoi Hoi
de laatste tijd lukt het mij niet meer om mijn camino stil te leggen met mijn decompressiehendeltje.
ik heb vandaag nog eens deftig gekeken en aan de kabel is er niks...
iemand een vermoeden wat het zou kunnen zijn? Of onderdelen die ik moet bekijken?
grts Benneth
de laatste tijd lukt het mij niet meer om mijn camino stil te leggen met mijn decompressiehendeltje.
iemand een vermoeden wat het zou kunnen zijn? Of onderdelen die ik moet bekijken?
grts Benneth
-
- -= Member =-
En hoe meet ik dan juist de diameter ?Sander wrote:Kan je de diameter niet meten met een schuifmaat ?
Wat staat er opzij op de cilinder ?
Zal morgen eens zien of ik niet kan vinden op de zijkant
-
- -= Expert Member =-
hallo, weet er iemand de afmetingen van de variobus van een b klasse krukas, of eigenschappen waaraan ik hem zou herkennen?En moet deze binnenin vast zitten in het variohuis, of mag deze alvorens het variohuis te monteren zo over de krukas geschoven worden? mvg
Camino Forever 

Afmetingen weet ik niet. Je mag de bus eerst op de krukas schuiven of achteraf als je variohuis erop zit, maakt niet uitCamin0_DriVeR_68 wrote:hallo, weet er iemand de afmetingen van de variobus van een b klasse krukas, of eigenschappen waaraan ik hem zou herkennen?En moet deze binnenin vast zitten in het variohuis, of mag deze alvorens het variohuis te monteren zo over de krukas geschoven worden? mvg

En met de hand het decompressiehendeltje aan cilinderkop indrukken, valt hij dan stil ?Benneth wrote:Hoi Hoi
grts Benneth
Gewoon meten de binnenkant, maakt niet echt uitelboopslim wrote:En hoe meet ik dan juist de diameter ?Sander wrote:Kan je de diameter niet meten met een schuifmaat ?

-
- -= Advanced Member =-
Iemand een idee hoe je het plaatje met chassisnummer en zo op vastkrijgt op je kader?
Met popnagels ook wel "revetten" genoemdKakkernest wrote:Iemand een idee hoe je het plaatje met chassisnummer en zo op vastkrijgt op je kader?

-
- -= Advanced Member =-
Es opzoeken.
thx
thx
-
- -= Member =-
Op de zijkant staat 49cm3 en met de schuifmaat meet de binnekant 3.9cmSander wrote:Gewoon meten de binnenkant, maakt niet echt uitelboopslim wrote:En hoe meet ik dan juist de diameter ?Sander wrote:Kan je de diameter niet meten met een schuifmaat ?
Hoe weet ik nu welke pakking ik moet bestelen ?
40 mm = 49cc = standaard pakking voor 50ccelboopslim wrote: Op de zijkant staat 49cm3 en met de schuifmaat meet de binnekant 3.9cm
Hoe weet ik nu welke pakking ik moet bestelen ?
/
-
- -= Member =-
Ik heb een vraagje met de powerbox .
Als je een powerbox monteerd gaat je camino dan sneller en waar moet je hem monteren .
grt sam
Als je een powerbox monteerd gaat je camino dan sneller en waar moet je hem monteren .
grt sam
In theorie wel, maar in praktijk is er niets aan, beter u banden oppompen.SAAMBAEN94 wrote:Ik heb een vraagje met de powerbox .
grt sam

/
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Beter uw carburator goed afstellen ja...
Wanneer je een powerbox wil monteren, moet je een gat in uw spruitstuk boren, draad in trekken en daar de nippel indraaien. Dan een darmpje er tussen en klaar...
Een goede powerbox is berekend, zelf het darmpje...

Wanneer je een powerbox wil monteren, moet je een gat in uw spruitstuk boren, draad in trekken en daar de nippel indraaien. Dan een darmpje er tussen en klaar...
Een goede powerbox is berekend, zelf het darmpje...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Vandaag eens geprobeerd, maar gaat zo ook niet stil. Ik heb dan het pinnetje van de veer losgemaakt, en merkte wel op dat ik bij het induwen ervan geen weerstand ondervond, en bij het uittrekken ook niet, of is dit normaal?Sander wrote:En met de hand het decompressiehendeltje aan cilinderkop indrukken, valt hij dan stil ?Benneth wrote:Hoi Hoi
grts Benneth
Grts