Ik denk dat er vuil meekomt, maak eens een foto van uw benzine filter aub,benzinetank uitkuisen raadt ik aan.
@ Lucifer: Kijk eens hoe uw conrtactpunten eruit zien je ziet dat normaal wel, ik zou opt eerste zicht geen oplossing op uw probleem weten

Moderator: -Camino Crew-
bekijk je cerkels eens...Lucifer wrote:heb weer iets vreemds voor:
camino start goed, rijd goed etc.. maar niet voor lang,
op een gegeven moment lijkt het alsof hij geen vonk meer krijgt en valt hij stil
als ik hem daarna weer aanduw werkt hij weer en na een klein tijdje valt hij weer stil
zou dit kunnen zijn van ingebrande platines ofzo? zou het echt niet weten
carbu is net gekuisd..
er staat letterlijk op je voorlopig dat het niet geldig is voor A3 (brommer)MeXe wrote:Online gezien dat als ik mijn camino wil verzekeren je ook rijbewijs nodig hebt..
Is mijn voorlopig van de auto ook goed daarvoor?
de pistonringen als je dat beter verstaatLucifer wrote:@Dhunted: wat zijn cerkels??? en welk plaatje bedoel je? zit met carbonnen membraamplaatjes (tamelijk dikke, dus zou mij verwonderen als die scheef zouden staan?)
44 mm staat er bij, dat is zelfs maar 60cc ipv 70 ccjeroen206 wrote:Heeft iemand ervaring met deze 65cc cilinders ?
http://www.scootparts.nl/Cilinder-RMS-H ... uct/64891/
en welk plaatje bedoelde je?d-HuNtEd_1 wrote:de pistonringen als je dat beter verstaatLucifer wrote:@Dhunted: wat zijn cerkels??? en welk plaatje bedoel je? zit met carbonnen membraamplaatjes (tamelijk dikke, dus zou mij verwonderen als die scheef zouden staan?)
als het carbon plaatjes zijn kan je ook beter eens kijken.
misschien zijn ze aan het afbreken..
de carbonnen membraamplaatjes...Lucifer wrote:en welk plaatje bedoelde je?d-HuNtEd_1 wrote:de pistonringen als je dat beter verstaatLucifer wrote:@Dhunted: wat zijn cerkels??? en welk plaatje bedoel je? zit met carbonnen membraamplaatjes (tamelijk dikke, dus zou mij verwonderen als die scheef zouden staan?)
als het carbon plaatjes zijn kan je ook beter eens kijken.
misschien zijn ze aan het afbreken..
redelijk bruinclio-tuning wrote:Kleur van uw bougie?