Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
1:die malossi luchtfilter, kan je vergelijken met een powerfilter. op een 49cc ga je meer verbruiken en niet veel meer presteren. zelfs op een grotere cilinder heb je meer verlies met een powerfilter want dan moet je een grotere sproeier steken om dit goed te laten rijden.
2: Het is niet toegestaan boven de 50cc te gaan in principe. maar wie gaat het meten en de berekening doen?
normaal mag je geen 65cc hebben steken ookal rijd die maar 25 of 45.. ma ik denk da niemand daar moeilijk over gaat doen
Het is misschien een stomme vraag, maar mits ik het antwoord niet weet ga ik ze toch stellen
Ik heb hier een malosi cilinder, moet ik dan ook echt een malosi piston hebbenn ? of kan ik er ook gewoon een andere piston in steken met dezelfde maten ?
heeft de snelheid van je brommer iets te make met hoeveel olie je moet bij doen bij je naft ze zeggen trager als 30kmh 2procetent en harder als 30kmh 4 procent klopt dat
SAAMBAEN94 wrote:heeft de snelheid van je brommer iets te make met hoeveel olie je moet bij doen bij je naft ze zeggen trager als 30kmh 2procetent en harder als 30kmh 4 procent klopt dat
dat staat vermeld op je kader (dat gele plakkertje)
als je mino gemaakt is als b klasse en je kader vermeld 2% mits alles origineel is en het niet een kader van een andere mino is, dan moet je je aan die waarde houden, net hetzelfde als er 4% opstaat
als je ooit een andere cilinder steekt of als je je uitboort zou ik 4% nemen (geeft gewoon iets meer rook)
SAAMBAEN94 wrote:heeft de snelheid van je brommer iets te make met hoeveel olie je moet bij doen bij je naft ze zeggen trager als 30kmh 2procetent en harder als 30kmh 4 procent klopt dat
als je mino gemaakt is als b klasse en je kader vermeld 2% mits alles origineel is en het niet een kader van een andere mino is, dan moet je je aan die waarde houden, net hetzelfde als er 4% opstaat
als je ooit een andere cilinder steekt of als je je uitboort zou ik 4% nemen (geeft gewoon iets meer rook)
grtz
Vroeger was het A-klasse 2% en B-klasse 4%, maar nu zijn de olieën beter als vroeger, 2% is voldoende ook al rij je sneller als 30 km/u, dus heeft niets te maken met je snelheid
wat is de beste cilinder, waarmee ik sneller kan gaan dan een a cilinder? prijs/kwaliteit verhouding?
moet niet zo'n cilinder zijn waarmee ge 90 rijd, maar wel een die 40-45 per uur aankan
anton-camino wrote:wat is de beste cilinder, waarmee ik sneller kan gaan dan een a cilinder? prijs/kwaliteit verhouding?
moet niet zo'n cilinder zijn waarmee ge 90 rijd, maar wel een die 40-45 per uur aankan
Ik heb overlaatst ook een nieuwe 65 gestoken.
En heb toen niets moeten veranderen. Hij starte meteen en bleef vlotjes draaien.
Ik vermoed dat een grotere cilinder wel meer naft nodig zal hebben als een kleine dus het kan zijn dat je hem dus iets meer naft moet geven.
anton-camino wrote:wat is de beste cilinder, waarmee ik sneller kan gaan dan een a cilinder? prijs/kwaliteit verhouding?
Een 49cc P-reeks en een Sito pot
Welke overbrenging heb je ?
ik heb nu een een a vario, maar die ga ik ook veranderen naar b,
maar wat ik niet snap is: ik heb er al een sito potje opstaan en toch rijd hij maar 25 per uur , kan die misschien verstopt zijn ofzo?
Een 49cc P-reeks en een Sito pot
Welke overbrenging heb je ?
ik heb nu een een a vario, maar die ga ik ook veranderen naar b,
maar wat ik niet snap is: ik heb er al een sito potje opstaan en toch rijd hij maar 25 per uur , kan die misschien verstopt zijn ofzo?
Het is een A-klasse cilinder met A-klasse overbrenging, je moet er niet te veel van verwachten he
Ik zou eerst een B-klasse overbrenging monteren en dan kijken hoe snel je rijdt, als het dan nog niet snel genoeg is een P-reeks cilinder monteren
grtz
Vroeger was het A-klasse 2% en B-klasse 4%, maar nu zijn de olieën beter als vroeger, 2% is voldoende ook al rij je sneller als 30 km/u, dus heeft niets te maken met je snelheid
En voor een dr 65 en sito potje ook 2procent ik heb 3gedaan voor roederen en is sproeier 78 goed voor dr