Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
ja
wat voor cilinder en wat voor uitlaat heb je?
Je uitlaarbuis moet ietske kleiner zijn dan je poort
-
- -= Member =-
ik heb een malossi 65cc (van tremson) en een luhao/soort lowboyjasper wauters wrote:ja
Scheurbakske <3
Vraagje: ben op zoek naar leovinci uitlaat, nieuw model. Waar kan ik die kopen, welke onlineshop ofzo???
Proma of gewoon potje vind je nog maar ben op zoek naar leo.
Ik zie dat er mensen zijn die zich nog kunnen aanschaffen, dus bij deze hulp gevraagd aub
Iemand??
Proma of gewoon potje vind je nog maar ben op zoek naar leo.
Ik zie dat er mensen zijn die zich nog kunnen aanschaffen, dus bij deze hulp gevraagd aub
Iemand??
vraagje, heb juist een camino'tje in handen gekregen maar die zit met een probleem.
deze start perfect, blijft draaien maar vanaf ik wil rijden en de choke valt weg, slaat hij gewoon uit.
heb de carbu uitgekuist en afgesteld, nieuwe pakkingen gestoken maar ik blijf steeds met hetzelfde probleem zitten.
het is net of de brommer niet genoeg kracht heeft om door te gaan.
iemand een idee van wat dit zou kunnen zijn?
mvg kenny
deze start perfect, blijft draaien maar vanaf ik wil rijden en de choke valt weg, slaat hij gewoon uit.
heb de carbu uitgekuist en afgesteld, nieuwe pakkingen gestoken maar ik blijf steeds met hetzelfde probleem zitten.
het is net of de brommer niet genoeg kracht heeft om door te gaan.
iemand een idee van wat dit zou kunnen zijn?
mvg kenny
Allez, Rijden zeg ik u!!!
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
hoe heb je je carbu afgesteld?
heb je hem warm afgesteld?
zie hier regelmatig dat mensen het hebben over een frans camino forum. wie kan mij de link geven en eventueel andere fora's mogen ook
http://hondacaminoclub.forumchti.com/andy1979 wrote:zie hier regelmatig dat mensen het hebben over een frans camino forum. wie kan mij de link geven en eventueel andere fora's mogen ook
Ikzelf zit niet op dat forum omdat ik niet zo goed Frans kan...
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
dan vermoed ik dat die wel ongeveer goed zouden moeten zijn, maar kijk eens na voor de zekerheidStevmeteenf wrote:ik heb een malossi 65cc (van tremson) en een luhao/soort lowboyjasper wauters wrote:ja
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
franzaice pas bon?Sander wrote:http://hondacaminoclub.forumchti.com/andy1979 wrote:zie hier regelmatig dat mensen het hebben over een frans camino forum. wie kan mij de link geven en eventueel andere fora's mogen ook
Ikzelf zit niet op dat forum omdat ik niet zo goed Frans kan...
Trasforma il meglio in 'massimo'
jasper wauters wrote:hoe heb je je carbu afgesteld?
carbu heb ik afgesteld zoals hier in een paar how to do's staat.

heb de brommer wel een paar keer 2 a 3 min laten draaien maar meer niet.
wat ik wel heb gemerkt is als de brommer met zn achterwiel omhoog staat en choke uit, dat hij wel de kracht heeft om te blijven draaien en als ik erop zit valt hij gewoon uit als ik gas geef. het is net of ie verzuipt maar dat doet hij niet want had daar al op gecheckt.
grtz
Allez, Rijden zeg ik u!!!
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
njah, best eerst wat mee rond rijden, als dat mogelijk is tenminste, zodat hij goed warm staat.
en dan pas afstellen
al de kleur van u bougie bekeken?
Zeker dat u carbu goed is uitgekuist?
en dan pas afstellen
al de kleur van u bougie bekeken?
Zeker dat u carbu goed is uitgekuist?
heeft het eigenlijk nut om de varioring uit een camino te halen?
ga je dan harder rijden zoals bij een scooter?
grtz
ga je dan harder rijden zoals bij een scooter?
grtz
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Camino heeft helemaal geen varioring. Er zijn wel nederlandse vario's met een vaste "ring" waardoor vario niet volledig dicht kan dan dat anders wel zou mogelijk zijn. Topsnelheid zal dan wel stijgen want je kan verder "schakelen"
killingsnake wrote:Camino heeft helemaal geen varioring. Er zijn wel nederlandse vario's met een vaste "ring" waardoor vario niet volledig dicht kan dan dat anders wel zou mogelijk zijn. Topsnelheid zal dan wel stijgen want je kan verder "schakelen"
ik heb die rivisie tutorial van de vario doorgelezen
en daar zat toch een ring tussen die lager en die naaldlager? op 1 van de foto's noemt dat varioring

grtz
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
het kan zijn dat die zo genoemd is, maar dat is niet wat men bedoeld met een varioring bij scooters enzo
.
Een varioring in die betekenis is een ring, meestal uit kunststof die bij de vario vooraan op de geleiding ligt. Hierdoor kan de vario bij "schakelen" vooraan niet volledig dicht, waardoor de riem niet zo hoog kan komen dan bedoeld. Bezie het als een versnelling of 2 die je wordt afgenomen bij een geschakeld voertuig

Een varioring in die betekenis is een ring, meestal uit kunststof die bij de vario vooraan op de geleiding ligt. Hierdoor kan de vario bij "schakelen" vooraan niet volledig dicht, waardoor de riem niet zo hoog kan komen dan bedoeld. Bezie het als een versnelling of 2 die je wordt afgenomen bij een geschakeld voertuig