Alvast bedankt!
mvg
Moderator: -Camino Crew-
jasper wauters wrote:njah, best eerst wat mee rond rijden, als dat mogelijk is tenminste, zodat hij goed warm staat.
en dan pas afstellen
al de kleur van u bougie bekeken?
Zeker dat u carbu goed is uitgekuist?
dankuoldie wrote:ori caminokraan als je op het zadel zit :
links (kant vario) : toe
naar beneden : open
rechts (naar ontsteking) : reserve
Tank is proper, heb je een goede benzinefilter gemonteerd ?CaminoTime wrote:Wat ik soms voorheb met mijn Camino:
Rij er een heel stuk mee, geen problemen. Een uur later terug mee rijden, geen problemen.
Maar soms de volgende dag start ik hem en valt hij uit, blijftt niet draaien op relanti. Carburator uitkuisen helpt wel. Maar kan toch moeilijk iedere 2 dagen mijn carb kuisen, dat gaat ook niet hé?
Soms valt hij ook eens uit als ik bv. 5 min aan topsnelheid gereden heb. Opnieuw starten dan en verder geen problemen.
Iemand?
Tank is proper, standaard filter aan benzinekraan extra filter in leiding.Sander wrote:Tank is proper, heb je een goede benzinefilter gemonteerd ?CaminoTime wrote:Wat ik soms voorheb met mijn Camino:
Rij er een heel stuk mee, geen problemen. Een uur later terug mee rijden, geen problemen.
Maar soms de volgende dag start ik hem en valt hij uit, blijftt niet draaien op relanti. Carburator uitkuisen helpt wel. Maar kan toch moeilijk iedere 2 dagen mijn carb kuisen, dat gaat ook niet hé?
Soms valt hij ook eens uit als ik bv. 5 min aan topsnelheid gereden heb. Opnieuw starten dan en verder geen problemen.
Iemand?
Normaal heb je daar voor speciale producten.Benneth wrote:Hoi
ik heb gisteren mijn luchtfilter er eens uitgehaald. Eens goed laten soppen in water. Mijn maat had vroeger ook een camino en hij vertelde me dat ik er wat wite spirit mag opgieten, goed uitpressen, afspoelen met water en terug laten opdrogen. Klopt dit? Of volstaad gewoon water?
grts Benneth