Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Geef mij toch maar een trekker hoor. Zo zijwaarts op je krukas slaan, kan gewoon niet gezond zijn..
Als je ziet hoe ze een honda krukasje regelen.. Met micrometers op de krukas terwijl deze is opgespannen tussen 2 centers. Een paar lichte tikjes met een hamer op de krukas slaan om zo de slag er uit te krijgen (bij een revisie). En dan daar met een hamer op gaan slaan? Nee bedankt . Maar als je de krukas moet vervangen bij revisie en je hebt geen ander materiaal is dit geen slechte methode, als het werkt..
[quote="Sander"]Vooraan op kader waar voorvork inzit, onder het stuur en onder het achterrekje rechts als je op de brommer zit [/quote
Ok thanks, ik heb dus geen chassis nummer ik heb gehoord van een vriend dat je een kader met chassisnummer kan kopen en dit dan op je brommer zonder chassisnummer kunt plaatsen voor de verzekering etc... klopt dit ? want mijn kader is echt te mooi om te veranderen
dat kan je doen ja , maar de gevolgen zijn voor jezelf als ze je aanhouden . geen chassis nr staat zo goed als gelijk aan gestolen. hoe kan je bewijzen dat het de jouwe is als er helemaal geen nr in staat. koop inderdaad dan een kader met papieren en nr in !!! en laat deze lakken en zet hem op je brommer. snap sommige mensen niet wat zoiets nog kopen uberhaubt zonder nr in of zonder papieren. en die papieren van verlies heb je ook niks aan. kan je nieuwe papieren laten maken voor +- 120 € want met de papieren van verlies mag je niet blijven rond rijden.