Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Oefen gratis je rijbewijsexamen - theorie
Moderator: -Camino Crew-
Re: Oefen gratis je rijbewijsexamen - theorie
dat boek heb ik ook gekregen , staan ook vragen in 

Woensdag examen gaan doen, misschient niet goed voorbereid..
A3: 33/40 (net genoeg!)
B: 39/50..
A3: 33/40 (net genoeg!)
B: 39/50..
Sorry voor de bump, maar ik heb een B klasse brommer en dit vereist een A3 rijbewijs (dacht ik). Maar wat is nu de toegelaten leeftijd om dit rijbewijs af te leggen, sommige sites zeggen 16e verjaardag, andere zeggen 15j 9m (16j-3m). Ik verjaar in oktober dus is het balen dat ik langer moet wachten, maar kan ik mijn examen dan afleggen op 17 juli (15j 9m) of moet ik wachten tot mijn 16e verjaardag (17 oktober)? Het zou fijn zijn dat ik dit 17 juli mocht doen omdat ik gehoord heb dat je dan met een 'L' mag rijden.
Alvast bedankt ct'ers!
Alvast bedankt ct'ers!
If you can't beat them, join them.
Vanaf 15j en 9 maand theorie doen, pas vanaf 16 mag je met 'L' (brommer) rijden niet eerder !
Sorry, maar dit staat wel op honderden site's uitgelegd, google is je vriend !

Ja sorry! Had het ondertussen al gelezenSander wrote:Vanaf 15j en 9 maand theorie doen, pas vanaf 16 mag je met 'L' (brommer) rijden niet eerder !

If you can't beat them, join them.