Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik dacht dat de gewichtjes 16x13 waren dacht het hier ergens gelezen te hebben.
morgen eens meten welke der juist inzitten mss is dat het probleem.
zal er ineens een foto's van maken hoe de gewichtjes eruitzien.
Je kan gaan spelen met het materiaal, verschillende materialen, zelfde afmetingen = ander gewicht. Je kan ook gaan spelen met een boring binnenin, hoe groter de boring hoe lager het gewicht. Eventueel kan je de plastic 'hoesjes' van de oude gewichten gaan gebruiken.
en het is zeker niet 16x13 . Er worden zo veel gewichtjes verkocht op internet shops 'voor camino', maar past helemaal niet.
Heb ik het volgende voor:
kleine plas naft onder camino. Blijkt dat de extra benzinefilter opgezwollen en lichtjes gebarsten is. Daardoor lekt die wat nafte. Komt door de hitte van de cilinder. Zal nu een nieuwe moeten plaatsen, iets verder weg van de cilinder. Ofwel ga ik de filter omwikkelen met een stukje lood ter afscherming van de hitte. Zal zien
CaminoTime wrote:Heb ik het volgende voor:
kleine plas naft onder camino. Blijkt dat de extra benzinefilter opgezwollen en lichtjes gebarsten is. Daardoor lekt die wat nafte. Komt door de hitte van de cilinder. Zal nu een nieuwe moeten plaatsen, iets verder weg van de cilinder. Ofwel ga ik de filter omwikkelen met een stukje lood ter afscherming van de hitte. Zal zien
Bij mij zit hij onder het linkervoetkapje, aan ophangpunt motor/kader
Sander wrote:
Camino heeft 14x14 wat vrij uniek is, Metrakit heeft ze in 3,5gr en 5gr.
Heb vandaag de 3 bil vario van orginele mino gehaald en de gewichtjes hiervan waren 15x19 met plastiekjes aan.
verschilen de gewichtjes van een 3 en een 6 bil dan in afmeting ?
Sander wrote:
Camino heeft 14x14 wat vrij uniek is, Metrakit heeft ze in 3,5gr en 5gr.
Heb vandaag de 3 bil vario van orginele mino gehaald en de gewichtjes hiervan waren 15x19 met plastiekjes aan.
verschilen de gewichtjes van een 3 en een 6 bil dan in afmeting ?
Ja, 6 bill is 14x14, 3 bill is anders juiste maat weet ik niet.