Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by killingsnake »

In mindere staat... Zit er geen gaatje in geroest? Uitlaatpakking helpt altijd te dichten he, bij "gewoon" lek zal dit waarschijnlijk wel effectief zijn ;). Of zoals sander zegt, misschien is deze scheef gemonteerd :). hoor je wel meestal :-D
Trasforma il meglio in 'massimo'
remic
-= Member =-
-= Member =-

Post by remic »

ok zal dat straks eens proberen
the napster
-= Member =-
-= Member =-

Post by the napster »

hallo
mijn vraag is heb mijn camino binne gedaan
en heb hem vandaag terug gehad en hij draait terug
op rolantie draait hij een eindje en valt dan uit
en waar ik hem binnen heb gedaan hebben we met andere bobijn geprobeert
en bleef hij draaien maar de bobijn dat ik heb is een nieuwe maar denk een piraat
kan het aan dit liggen of ?
en ja camino is afgesteld
grts the napster :-D
BEN ZOT VAN CAMINO!!!

Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

Zeker geen piraat bobijn monteren, verschillende hebben hierdoor al problemen gehad.

Dus plaats eerst eens een goeie originele bobijn :wink:
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by killingsnake »

Heb nog niemand geweten die tevreden is met die piraatzooi, vraag maar aan jasper :)
remic
-= Member =-
-= Member =-

Post by remic »

Ik heb vandaag mijn camino eindelijk is ongeveer voluit kunne rijde ( beetje nat, gps sta niet echt goed om aftelezen, nog niet veel gereden met een brommer) max dat ik geraakt ben was 45km/u maar iets daarvoor al voel ik hem trille in men hande en voete is da normaal?
d-HuNtEd_1
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by d-HuNtEd_1 »

remic wrote:Ik heb vandaag mijn camino eindelijk is ongeveer voluit kunne rijde ( beetje nat, gps sta niet echt goed om aftelezen, nog niet veel gereden met een brommer) max dat ik geraakt ben was 45km/u maar iets daarvoor al voel ik hem trille in men hande en voete is da normaal?
yup dit noemen ze resonantie :p
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
remic
-= Member =-
-= Member =-

Post by remic »

ok ( heb nog nooit echt vol uit me nen brommer gerede dus)
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

remic wrote:Ik heb vandaag mijn camino eindelijk is ongeveer voluit kunne rijde ( beetje nat, gps sta niet echt goed om aftelezen, nog niet veel gereden met een brommer) max dat ik geraakt ben was 45km/u maar iets daarvoor al voel ik hem trille in men hande en voete is da normaal?
Typisch Camino, zo voel je dat je snel rijdt 8) Bij die scooters voel je niets :roll: Maar als het echt erg is kan wel lagers versleten of iets anders.
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by mhrfreak »

Sander wrote:
Typisch Camino, zo voel je dat je snel rijdt 8) Bij die scooters voel je niets :roll: Maar als het echt erg is kan wel lagers versleten of iets anders.
voel je bij scooters ook hoor :wink:
alleen minder snel
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by caniggia / spider 20 »

hello ,
ik heb onder m''n a klasse blok ,een P3 gestoken met sito uitlaat . hij rijdt , maar valt stil bij het terugdraaien van de gashendel.

ik denk 9/10 dat het met de sproeier te maken heeft ? if so . heb hier nog 3 sproeiers liggen ( allemaal zefde diameter ). verkoopt iedere brommerzaak zo'n sproeiers ? of boor ik ééntje uit ( en met welke diameter ? ).

nog andere zaken waar ik op moet letten , nu hij +-15/20 km/u harder rijdt.

Mvg , jurgen.
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by killingsnake »

Niet per se de sproeier, wel iets met de carburator, je denkt dus al in de goede richting.. Heb je 'm al eens zéér goed gereinigd? Elk kanaaltje onder elk vijsje?
caniggia / spider 20
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by caniggia / spider 20 »

mja , hij heeft 3-4 weken stilgestaan bij de flikken . zal mss. eerst eens de gehele carbu afhalen. heb gisteren met een fietspomp ( bij gebrek aan perslucht ) de carbu uitgeblazen via de rechtse vijs . gisteren starte hij prima . alléén heb ik de rolantie wat hoger moeten draaien .

maar mijn vriendin had deze morgen problemen bij het starten ( wss. heeft ze hem verzopen ). ik trek daar allemaal wel mijne plan mee . maar ge kent da hé , vrouwen . bij die ist direct kapot of this brol. :?

zal deze namiddag de carbu eens deftig in de naft leggen + uitblazen.

kan het a klasse sproeiertje de 40 km/u aan ?
Grtz.
Tijs
-= Member =-
-= Member =-

Post by Tijs »

Elloo! Ik heb hier in't achterwiel van mijne camino een klein slagske, en in den andere ne groten :lol: Tzijn 2 spaakwielen, nu was mijn vraag ofda ik da gewoon is moe laten aanspannen, of dat dat nog anders kan..

Alleszins al bedankt! :wink:
If you can't beat them, join them.
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

caniggia / spider 20 wrote:mja , hij heeft 3-4 weken stilgestaan bij de flikken . zal mss. eerst eens de gehele carbu afhalen. heb gisteren met een fietspomp ( bij gebrek aan perslucht ) de carbu uitgeblazen via de rechtse vijs . gisteren starte hij prima . alléén heb ik de rolantie wat hoger moeten draaien .

maar mijn vriendin had deze morgen problemen bij het starten ( wss. heeft ze hem verzopen ). ik trek daar allemaal wel mijne plan mee . maar ge kent da hé , vrouwen . bij die ist direct kapot of this brol. :?

zal deze namiddag de carbu eens deftig in de naft leggen + uitblazen.

kan het a klasse sproeiertje de 40 km/u aan ?
Grtz.
Normaal staat het op de sproeire welke maat het is, 75 of 78 is goed :wink:

En eens goed reinigen zal helpen ! :)
Post Reply