Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hierdoor wordt ie niet echt "gereinigd".. je kan hem wel reinigen met een zeepoplossing, goed uitwringen en wat drogen, en hem dan invetten met olie. Dus doordringen met olie en dan goed uitknijpen. Dan kan hij er weer een hele poos tegen en gaat hij niet versterven na verloop van tijd .
Btw, leuk om te horen dat je je achterklok in orde hebt gekregen
ok heb weer een ander vraagske ik ben toevallig toen ik naar camino zocht op 2dehands op een blauwe polini luchtfilterelement gevalle. Is er een verschil me de polini of me eenzwarte (kpeinz da da ori is )?
Ik wil mijn achterpoulie eraf hale, ik zet die vijs los ma ik krijg die poulie er ma ni af..
bij mijn weten moet die er zonder problemen afkomen?
of poulietrekker nodig?
Thx.
Last edited by C4M1N0 on 13 Sep 2011, 19:27, edited 1 time in total.
remic wrote:ok heb weer een ander vraagske ik ben toevallig toen ik naar camino zocht op 2dehands op een blauwe polini luchtfilterelement gevalle. Is er een verschil me de polini of me eenzwarte (kpeinz da da ori is )?
Zwarte "T" vormige schuimfilter is origineel. Ik heb nog nooit een replica van een ander merk gezien of van gehoord?
Ik wil mijn achterpoulie eraf hale, ik zet die vijs los ma ik krijg die poulie er ma ni af..
bij mijn weten moet die er zonder problemen afkomen?
tips?
Thx.
Komt er zeker niet zonder problemen af, je hebt er een speciale trekker voor nodig. Als je goed kijkt zie je langs de binnenkant van de poelie een schroefdraad, daar wordt de trekker op vastgedraaid. Door een bout in de trekker in te draaien welke duwt op de as van de poelie trekt de trekker de poelie van zijn conische fitting
remic wrote:ok heb weer een ander vraagske ik ben toevallig toen ik naar camino zocht op 2dehands op een blauwe polini luchtfilterelement gevalle. Is er een verschil me de polini of me eenzwarte (kpeinz da da ori is )?
Zwarte "T" vormige schuimfilter is origineel. Ik heb nog nooit een replica van een ander merk gezien of van gehoord?