Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Advanced Member =-
nog een vraag: Als ik mijn topsnelheid probeer te halen, schieten mijn toeren plots naar omhoog, alsof mijn varioriem het niet meer aankan. Als ik dan gwn 1 sec stop met gasgeven, is et trg in orde. Er staat genoeg spanning op mijn riem en hij is totaal niet vettig ofzo. Iemand een idee?
Ook rookt mijn cilinderkop enorm als ik lang rijdt. En er zit een raar geurtje aan die rook, bougie eruit gedraaid en die stonk ook naar iets verbrand.
Ook rookt mijn cilinderkop enorm als ik lang rijdt. En er zit een raar geurtje aan die rook, bougie eruit gedraaid en die stonk ook naar iets verbrand.
Kakker: dat van de cilinderkop heb ik ook, heb er nog geen nadeel van ondervonden
K heb ook een vraag: caminowerkt niet meer: heb welnog vonk en hij ploft nog.
Wat zou er aan de hand zijn?
/
Is het normaal da as uwe mino echt heet staat niet meer op relantie blijft draaien?
meestal zou dat altijd moeten ook als die warm is . kwestie van de carb zuiver houden en perfect afstellen.
- camino_expert
- -= Moderator =-
steekt is een nief bougieNelder wrote:Kakker: dat van de cilinderkop heb ik ook, heb er nog geen nadeel van ondervonden

honda camino forever
Is het normaal dat ik speling heb op mijn gashendel? (Lijkt me niet) Zo neen, hoe verhelp ik dit? Nieuw veertje ofzo? 

If you can't beat them, join them.
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Ik kan mijn handvat ongeveer 1cm heen en weer bewegen zonder dat ik gas geef, snappie? Ik moet mijn handvat al bijna half draaien eer ik gas begin te geven... Moeilijk uit te leggen voor een camino-beet gelijk ik!killingsnake wrote:In welke zin bedoel je speling?

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Dacht al dat het dat was wat je bedoelde. Span je kabel in je carburator wat meer aan: vijsje los, kabel er meer door trekken, vijsje terug vast. Wel oplaten dat je wel "iets" wat speling laat, anders ga je wanneer je met je stuur beweegt wel 'ns gas kunnen geven.. Een speling van 1 a 2 mm ongeveer is wel aangeraden..
Trasforma il meglio in 'massimo'
Aaah, k' zal is zien!killingsnake wrote:Dacht al dat het dat was wat je bedoelde. Span je kabel in je carburator wat meer aan: vijsje los, kabel er meer door trekken, vijsje terug vast. Wel oplaten dat je wel "iets" wat speling laat, anders ga je wanneer je met je stuur beweegt wel 'ns gas kunnen geven.. Een speling van 1 a 2 mm ongeveer is wel aangeraden..

ja dat is het probleem juist de bougie is mooi van kleur.. Denk dat het probleem eerder in de cilinder zit daar deze vreemd doet al hij warm staat.. soms bij het doortrekken vele schokken omwille van warmlopertjes denk ik Maar dit is al na een km of 7 dus naar mijn mening loopt die veel te snel warmandy1979 wrote:meestal zou dat altijd moeten ook als die warm is . kwestie van de carb zuiver houden en perfect afstellen.

Ik start mijn Camino, laat hem warm draaien, maar als ik dan gas geef, hakkelt/stottert hij precies. Ook hoor ik plofjes... Ik heb al naar de contactpunten gekeken, daar scheelt niets mee. Ik ga zo meteen ook eens de carburator kuisen, maar aan wat kan het nog allemaal liggen, en hoe los ik dat dan op?
Danku!

Al gevonden, bougie was naar de kloten. Dat pennetje van de massa stond bijna tegen het pennetje van de elektrode, gewoon een nieuwe in gestoken en ik rij nu weer vlot 150 kphTijs wrote:Ik start mijn Camino, laat hem warm draaien, maar als ik dan gas geef, hakkelt/stottert hij precies. Ook hoor ik plofjes... Ik heb al naar de contactpunten gekeken, daar scheelt niets mee. Ik ga zo meteen ook eens de carburator kuisen, maar aan wat kan het nog allemaal liggen, en hoe los ik dat dan op?Danku!

-
- -= Advanced Member =-
Tijs wrote:Al gevonden, bougie was naar de kloten. Dat pennetje van de massa stond bijna tegen het pennetje van de elektrode, gewoon een nieuwe in gestoken en ik rij nu weer vlot 150 kphTijs wrote:Ik start mijn Camino, laat hem warm draaien, maar als ik dan gas geef, hakkelt/stottert hij precies. Ook hoor ik plofjes... Ik heb al naar de contactpunten gekeken, daar scheelt niets mee. Ik ga zo meteen ook eens de carburator kuisen, maar aan wat kan het nog allemaal liggen, en hoe los ik dat dan op?Danku!
150 kph??
ahja je rijdt met een extra paar gaten in je uitlaat zeker?!

Ja duh.CaminoTime wrote:Tijs wrote:Al gevonden, bougie was naar de kloten. Dat pennetje van de massa stond bijna tegen het pennetje van de elektrode, gewoon een nieuwe in gestoken en ik rij nu weer vlot 150 kphTijs wrote:Ik start mijn Camino, laat hem warm draaien, maar als ik dan gas geef, hakkelt/stottert hij precies. Ook hoor ik plofjes... Ik heb al naar de contactpunten gekeken, daar scheelt niets mee. Ik ga zo meteen ook eens de carburator kuisen, maar aan wat kan het nog allemaal liggen, en hoe los ik dat dan op?Danku!
150 kph??
ahja je rijdt met een extra paar gaten in je uitlaat zeker?!