Hierboven werd je vraag al beantwoord, onder de vorige vraag van jeracer wrote:kan iemand mij a.u.b. helpen met mijn vraag?
mijn camino maakt een trillend geluid en weet niet wat het is.
wie weet wat het is?
groetjes

Moderator: -Camino Crew-
Hierboven werd je vraag al beantwoord, onder de vorige vraag van jeracer wrote:kan iemand mij a.u.b. helpen met mijn vraag?
wie weet wat het is?
groetjes
inderdaad, maar waar zit het bij een Custom waar de batterij vanachter zit?wouter_ wrote:Je hebt wel vaker dat ze niet de gereedsschapsbakjes er niet meer inzitten, maar normaal gezien achteraan in het kader.
wouter je zegt dat mijn vraag al beantwoord is maar ik vind het toch niet.wouter_ wrote:Hierboven werd je vraag al beantwoord, onder de vorige vraag van jeracer wrote:kan iemand mij a.u.b. helpen met mijn vraag?
wie weet wat het is?
groetjes
nieuwe zijn het niet maar ze zijn ook nog niet opjasper wauters wrote:al eens gedacht aan nieuwe remblokjes aante kopen?SAAMBAEN94 wrote:wie kan mij helpen
achterrem vann camino pakt heel slecht precies dat die gewoon door schuift
voorrem kan ik niet hard aan spannen want dan houdt hij hardt tegen ik heb hem nu gewoon los gehangen dat ik toch waar snelheid heb
grt sam
Indien het nieuwe zijn, die moeten natuurlijk ingereden worden.
Als de batterij er voor zit weet ik het eigenlijk nietstandreww wrote:inderdaad, maar waar zit het bij een Custom waar de batterij vanachter zit?wouter_ wrote:Je hebt wel vaker dat ze niet de gereedsschapsbakjes er niet meer inzitten, maar normaal gezien achteraan in het kader.
Dan kan je er geen gereedschapsbakje inschuiven doordat die batterij in de weg zit.
racer wrote:wouter je zegt dat mijn vraag al beantwoord is maar ik vind het toch niet.wouter_ wrote:Hierboven werd je vraag al beantwoord, onder de vorige vraag van jeracer wrote:kan iemand mij a.u.b. helpen met mijn vraag?
wie weet wat het is?
groetjes
kan je het nog eens zeggen aub
Dat is hetjasper wauters wrote:heb je onlangs je koppakking vervangen? want het kan zijn dat je piston tegen die pakking tikt, been there, done that.racer wrote:Mijn camino rijd perfect maar het heeft een hard trillend geluid.
Weet iemand wat het is want heb echt geen idee meer.
zou het speling op de krukas zijn?
Het is niet dat je motor er direct kapot van gaat, maar best toch een beetje schuren aan de binnenkant van de pakking, dat hielp bij mij
Aan de foto te zien denk ik niet dat het een originele bevestiging is van de batterij, normaal is het aan het kader in de batterijboxstandreww wrote:inderdaad, maar waar zit het bij een Custom waar de batterij vanachter zit?wouter_ wrote:Je hebt wel vaker dat ze niet de gereedsschapsbakjes er niet meer inzitten, maar normaal gezien achteraan in het kader.
Dan kan je er geen gereedschapsbakje inschuiven doordat die batterij in de weg zit.
Ter verduidelijking foto bijgevoegd >>
ik heb een foto bijgevoegd ter verduidelijking.wouter_ wrote:Als de batterij er voor zit weet ik het eigenlijk niet
Over de Deluxe waar de batterij enzo zit weet ik niet echt, daarvoor, zul je bij de kenners moeten zijn, een paar reacties hierboven heb ik een foto als verduidelijking gepost van een Sport hoe het bij de Sport en Custom isstandreww wrote:En eigenlijk is het een Deluxe. Dus ook met pinkers en toeter en batterij (op een andere plaats) zoals de echte Custom.
Thx, hier ben ik zeker wat meeKelso wrote:Het aansluiten is niet zo moeilijk. Gewoon stroom van je verlichting aftakken.
Ik dacht dat hij gezegd had dat alleen het lampje ontbrak?
Die socket kan je misschien is aan iemand vragen die ook
met scooters bezig is. Die hebben toch ook een dashbordje met verlichting.
Misschien past daar iets van?
had ik gemerktwouter_ wrote:...een paar reacties hierboven heb ik een foto als verduidelijking gepost van een Sport hoe het bij de Sport en Custom is
Volgens mij heeft die dan geen gereedschapsbakje, als de batterij daar zit.standreww wrote:inderdaad, maar waar zit het bij een Custom waar de batterij vanachter zit?wouter_ wrote:Je hebt wel vaker dat ze niet de gereedsschapsbakjes er niet meer inzitten, maar normaal gezien achteraan in het kader.
Ter verduidelijking foto bijgevoegd >>
Wiel eens demonteren en de plaats waar de remschoenen aangrijpen eens opschuren en vervolgens uitblazen, kan al iets doen.SAAMBAEN94 wrote:nieuwe zijn het niet maar ze zijn ook nog niet opjasper wauters wrote:al eens gedacht aan nieuwe remblokjes aante kopen?SAAMBAEN94 wrote:wie kan mij helpen
achterrem vann camino pakt heel slecht precies dat die gewoon door schuift
voorrem kan ik niet hard aan spannen want dan houdt hij hardt tegen ik heb hem nu gewoon los gehangen dat ik toch waar snelheid heb
grt sam
Indien het nieuwe zijn, die moeten natuurlijk ingereden worden.
grt sam