Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
racer wrote:Mijn camino rijd perfect maar het heeft een hard trillend geluid.
Weet iemand wat het is want heb echt geen idee meer.
zou het speling op de krukas zijn?
heb je onlangs je koppakking vervangen? want het kan zijn dat je piston tegen die pakking tikt, been there, done that.
Het is niet dat je motor er direct kapot van gaat, maar best toch een beetje schuren aan de binnenkant van de pakking, dat hielp bij mij
Heb na de koppakking gekeken maar dat is het toch niet.
kan iemand helpen
Last edited by racer on 02 Dec 2011, 18:22, edited 1 time in total.
Heb ik gedaan en helpt beetje
maar ik wil het probleem bij men voorwiel oplossen
de rem is niet aangespannen dan houdt het wiel niet tegen
ik sapn de rem op zodat ik kan remmen wiel houdt tegen, maar de remschoen komen nog niet tegen de trommel
grt sam
Sinds ik een enkele boss heb gekocht trekt mijn Camino veel trager op, dit schijnt normaal te zijn bij dit soort uitlaten. Maar is er een manier om dit toch wat te verbeteren, zonder echt grote motorische aanpassingen. Bijvoorbeeld wat 'spelen' met de billekes in de vario?
standreww wrote:Waar zit het gereedschapsbakje (of gereedschap)
bij een custom Camino met batterij onder het achterrekje?
Of liepen die zo goed dat er geen gereedschapsbakje nodig was?
Ze hadden ook gereedschapsbakjes die je links naast de buis van de kader hing. Dit waarschijnlijk om zulke problemen te voorkomen.
Ja, ik heb een nieuw gereedschapsbakje gekocht bij Marc voor onderaan links onder het achterstoeltje te bevestigen.
Past als gegoten.
racer wrote:ik heb stervelgen maar heb een deel geschuurd en primer opgezet maar die pakt niet op de velgen.
de verf gaat er gewoon af. wie weet wat ik moet doen?
dan zijn ze vettig 9 kansen van de 10(goed schuren voor verven(en met wielen best stralen)
neem thinner op een doek en ontvet alles eens goed,daarna nog eens gewoon proper maken en dan zal het normaal wel moeten lukken
Heb een probleempje men voorwiel houdt tegen als ik men rem wil opspannen
maar de remblokken schuren nog niet tegen de trommel en het voorwiel houdt tegen
wat kan de oorzaak zijn.
grt sam