Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
racer wrote:mijn rem vanachter werkt niet, hij pakt niet goed wat kan ik daar mee doen ?
alles is goed aangespannen en remschoenen zijn nog lang niet op
Binnenzijde in achterwiel waar de remblokken aangrijpen eens lichtjes opschuren en ontvetten ?
heb ik al eens gedaan maar kan het toch nog een proberen
Anders eens de binnenzijde van het wiel opmeten met een schuifmaat, staat een max. dia in het wiel zelf, als het tever uitgesleten is zal je niet goed remmen hé
Sander wrote:Gewoon aan de rechterkant dat tandwiel lossen, m.b.v. bankschroef of sleutel 19, maar staat meestal goed vast en dan kan je remblokken nakijken
Hoi
dus als ik het goed begrijp moet je de moer die het tandwiel op de as houd in een bankschroef vastzetten en dan aan het wiel draaien tegen de wijzers in?
Sander wrote:Gewoon aan de rechterkant dat tandwiel lossen, m.b.v. bankschroef of sleutel 19, maar staat meestal goed vast en dan kan je remblokken nakijken
Hoi
dus als ik het goed begrijp moet je de moer die het tandwiel op de as houd in een bankschroef vastzetten en dan aan het wiel draaien tegen de wijzers in?
bestaan er eigelijk originele zadelovetrekken voor honda camino custum zadels of niet???
want heb vandaag eentje gekocht en die van de winkel zei tegen mij ja hebben niet bestaan enkel voor sport zadels
De riem die er nu op ligt is een zonder ribbeltjes en meet 112cm. Ik bestelde een nieuwe vario riem en deze meet 107cm en is met ribbeltjes. Zou ik dan met een mono zitten ipv een vario? Mijn zijkappen zijn variokappen dus ik ging er vanuit dat ik een vario heb...
amai dit zou wel de flater van de eeuw zijn dat ik dat nog niet eens door had!
dacht dan na 2jaar toch al iets van mijn camino te kennen maar ksta precies terug bij af
Ik wil mijne camino afstellen, maar hij blijft niet op draaien zonder dat ik mijn choke aanzet. Hij is helemaal uitgekuist en lekt niet.. Iemand een idee?
MERCI !