Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Expert Member =-
-
- -= Expert Member =-
als dat niet helpt doe ik het volgende;
Ik draai alle mogelijke schroeven eruit, zodat alles open is, en ik gooi de carburator dan voor een nachtje in benzine...
en dan nog eens alles uitblazen
Ik draai alle mogelijke schroeven eruit, zodat alles open is, en ik gooi de carburator dan voor een nachtje in benzine...

Camino Forever 

- camino_expert
- -= Moderator =-
u kan de standaard leaning ook proberen
dan moet hij niet uit elkaar
dan moet hij niet uit elkaar

honda camino forever
- camino_expert
- -= Moderator =-
http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 10-60.html" onclick="window.open(this.href);return false;Camin0_DriVeR_68 wrote:als dat niet helpt doe ik het volgende;
vanaf pagina 5 lezen onderaan oonder mijn alias

honda camino forever
- camino_expert
- -= Moderator =-
http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 09-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;Camin0_DriVeR_68 wrote:als dat niet helpt doe ik het volgende;
en deze van sander is ook goed

helemaal lezen
honda camino forever
Hij werkt ondertussen,blijft mooi op rolantie draaien 
maar nu heft hij knalletjes en weinig trek kracht, de ontsteking afstellen neem ik aan?

maar nu heft hij knalletjes en weinig trek kracht, de ontsteking afstellen neem ik aan?
Project: [||||||||||]
hebben jullie ook last van als het regent dat u camino raar doet?
de mijne had terugval
de mijne had terugval

Is bougiekop waterdicht ?racer wrote:hebben jullie ook last van als het regent dat u camino raar doet?
de mijne had terugval
Is de stroomdraad van motorblok naar ontsteking goed geïsoleerd ?
-
- -= Expert Member =-
Heb je toevallig zo'n kort voorspatbordje zitten? Zo ja, hierdoor spat al het water tegen je cilinderkop ed...Een klein beetje water in je bougiekop en je hebt al prijs...racer wrote:hebben jullie ook last van als het regent dat u camino raar doet?
de mijne had terugval
Camino Forever 

-
- -= Member =-
Wie kan me helpen ?
Men verlichting viel opeens uit toen ik van een vluchtheuvel redelijksnel afreed.
En heb alles na gekeken lamjes gaan nog en krijgen ook nog stroom.
Maar men voorlicht brand heel lichtjes je ziet het niet goed .
Kan het zijn dat men bobine kapot is
grt sam
Men verlichting viel opeens uit toen ik van een vluchtheuvel redelijksnel afreed.
grt sam
bij mijn weten is alles goed.Sander wrote:Is bougiekop waterdicht ?racer wrote:hebben jullie ook last van als het regent dat u camino raar doet?
de mijne had terugval
maar hoe kan ik de bougiekop waterdicht maken?
ik een lang spatbord maar toch bedanktCamin0_DriVeR_68 wrote:Heb je toevallig zo'n kort voorspatbordje zitten? Zo ja, hierdoor spat al het water tegen je cilinderkop ed...Een klein beetje water in je bougiekop en je hebt al prijs...racer wrote:hebben jullie ook last van als het regent dat u camino raar doet?
de mijne had terugval
Ik heb hetzelfde probleem gehad, heb bij de brommerboer een "waterdichte" bougiedop gekocht van Champion (zie foto), op verschillende webshops kan je deze ook kopenracer wrote:bij mijn weten is alles goed.Sander wrote:Is bougiekop waterdicht ?racer wrote:hebben jullie ook last van als het regent dat u camino raar doet?
de mijne had terugval
maar hoe kan ik de bougiekop waterdicht maken?

-
- -= Member =-
Wie kan me helpen ?
grt sam
grt sam