Ik ben nieuw hier op het forum maar heb vroeger al wel vaak gekeken op dit forum voor vraagjes op te lossen.
Nu zit ik met een probleem dat ik nergens kan terug vinden hoe het moet.
Ik heb een camino van ergens in de jaren 80.
Nu wou ik de luchtfilter eens opendoen en uitkuisen (nieuwe mousse in steken want is nog nooit gebeurd) en dan terug monteren. De carbu is nog maar een rit geleden uitgekuist.
Ik heb er nu een uur aan zitten prullen maar ik krijg die luchtfilter er maar niet uit!!!! (de grote zwarte doos)
Er ligt gigantisch veel vuil op dus ik zie moeilijk waar en hoe ik hem moet los doen. Ik heb er al zitten aan trekken en duwen en toestanden maar ik krijg er geen beweging in.
Heb de vijs eruit gehaald die het kader met het blok verbindt (wat je eruit moet doen om je carbu eraf te halen) zodat ik er beter aan kan. De carbu ligt er ook uit nu. Maar die luchtfilter zit echt muurvast!
Is er ergens misschien een vijs da je moet losdoen en moet hij er langs boven uit of langs de kant van het wiel of ...?
Als iemand hier foto's of een filmpje van weet staan zeg het dan maar

(heb hier ergens op het forum iets gelezen van een circlips aan de aandrijfkant maar bedoelt men daarmee dat staafje dat in die vijs is geklikt?)
Alvast bedankt allemaal!
Edit: het is gelukt heb het aan iemand in school gevraagd hoe het moet