Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: 10 Dec 2011, 17:31
- Location: Antwerpen
Re: kleine vraagjes topic
ok merci!
Re: kleine vraagjes topic
Graag betekenis van letters motorcode aub :
PA50 0E-T 123*****
PA50 ME-A 123*****
PA50 0E-T 123*****
PA50 ME-A 123*****
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
- Posts: 2897
- Joined: 23 Jan 2009, 22:57
Re: kleine vraagjes topic
dat moet je vragen aan camino-expert of die betekenis hebben
Re: kleine vraagjes topic
wat moet je doen als je geen compressie hebt?
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
- Posts: 2897
- Joined: 23 Jan 2009, 22:57
Re: kleine vraagjes topic
controleren of je decompressieklep goed afsluit, zien of uwe bougie er goed in zit, kijken of er nergens een pakking fit.
En misschien iets dom, controleren of je wel zuigerveren heb gestoken.
En misschien iets dom, controleren of je wel zuigerveren heb gestoken.
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 278
- Joined: 14 May 2010, 16:43
- Location: België
Re: kleine vraagjes topic
pa50m... is bedoeld als a klasse motorThrill Me wrote:Graag betekenis van letters motorcode aub :
PA50 0E-T 123*****
PA50 ME-A 123*****
pa50e of oe... is bedoeld als b klasse motor
denk ik hé
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
- Posts: 2897
- Joined: 23 Jan 2009, 22:57
Re: kleine vraagjes topic
ja, da zeker, ma denk dat hij de letters erna wil weten.
Kdacht daje aan de die kon zien welk bouwjaar ofzo.
Om duidelijk te maken, ik zeg "ik dacht"
Kdacht daje aan de die kon zien welk bouwjaar ofzo.
Om duidelijk te maken, ik zeg "ik dacht"
Re: kleine vraagjes topic
Idd, wou weten of de letters enige betekenis hebben..jasper wauters wrote:ja, da zeker, ma denk dat hij de letters erna wil weten.
Kdacht daje aan de die kon zien welk bouwjaar ofzo.
Om duidelijk te maken, ik zeg "ik dacht"
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
- Posts: 2897
- Joined: 23 Jan 2009, 22:57
Re: kleine vraagjes topic
camino-expert weet wel redelijk veel over al die chassisnummers
- camino_expert
- -= Moderator =-
- Posts: 4126
- Joined: 07 Dec 2009, 19:32
- Location: koersel
Re: kleine vraagjes topic
ma is klasse a
mo is klasse b
das in de boek
ma alst erop staat denk tis aan de ontskant da past op kl a en kl b
tis aan de binnenkant ge het echt kunt zien
carterhelft kan is verandert zijn
ontst carters zijn identiek buiten de alleroudste andere maat van lager
ma voor te zien of ge ne kl a of kl b blok org hebt
gaat simpelder
cilinder moet er da wel af
en een meetlat heb je nodig
vooraan in de carters vooraanzicht rechtsvanboven steek u meetlat erin en meet tot hoever u lat komt
het stuk waar de cilinderhemden van de cilinder inkomen
er is zo een stukje alu bovenaan dat precies er zit om iets tegen te houden
(hat kan ook al helemaal wegedremeld zijn ja dan past alles)
bij een kl a carterhelft aandrijvingskant ist tot 2,5 cm bovenaan wegens het verval van de h cilinder
en bij de kl b geraak je tot 3 cm
een org honda p cilinder heeft dikke cilinderhemden
org kl b cilinder ORIGINELE DIKKE CILINDERHEMDEN sluit dus niet aan op een kl a blok
bovenaan sluit de cilinder niet tegen de carter als u een org kl b cilinder op een org kl a blokje wil steken
mits effe dremelen is da rap opgelost
( en zeggen bij ne wallaroo hebben ze het omgedraaid
dus bij ne camino in elke carter a of b past ne 65 cc
bij de wallaroo krijgde in een ab 25 org kl a gene 65 in dan moete vijlen of dremelen )
zo ik hoop dat u er iets aan heeft
grtz m
mo is klasse b
das in de boek
ma alst erop staat denk tis aan de ontskant da past op kl a en kl b
tis aan de binnenkant ge het echt kunt zien
carterhelft kan is verandert zijn
ontst carters zijn identiek buiten de alleroudste andere maat van lager
ma voor te zien of ge ne kl a of kl b blok org hebt
gaat simpelder
cilinder moet er da wel af
en een meetlat heb je nodig
vooraan in de carters vooraanzicht rechtsvanboven steek u meetlat erin en meet tot hoever u lat komt
het stuk waar de cilinderhemden van de cilinder inkomen
er is zo een stukje alu bovenaan dat precies er zit om iets tegen te houden
(hat kan ook al helemaal wegedremeld zijn ja dan past alles)
bij een kl a carterhelft aandrijvingskant ist tot 2,5 cm bovenaan wegens het verval van de h cilinder
en bij de kl b geraak je tot 3 cm
een org honda p cilinder heeft dikke cilinderhemden
org kl b cilinder ORIGINELE DIKKE CILINDERHEMDEN sluit dus niet aan op een kl a blok
bovenaan sluit de cilinder niet tegen de carter als u een org kl b cilinder op een org kl a blokje wil steken
mits effe dremelen is da rap opgelost
( en zeggen bij ne wallaroo hebben ze het omgedraaid
dus bij ne camino in elke carter a of b past ne 65 cc
bij de wallaroo krijgde in een ab 25 org kl a gene 65 in dan moete vijlen of dremelen )
zo ik hoop dat u er iets aan heeft
grtz m

honda camino forever
Re: kleine vraagjes topic
weet er iemand waar ik variobilletjes kan kopen? niet te duur
Re: kleine vraagjes topic
contacteer camino-expert van hier op het forum eens die heeft er wel voor je zelfs 2dehands
Re: kleine vraagjes topic
oke ik zal zien als mijn pa wil gaan met mijandy1979 wrote:contacteer camino-expert van hier op het forum eens die heeft er wel voor je zelfs 2dehands
-
- -= Member =-
- Posts: 54
- Joined: 12 Jan 2012, 18:01
- Location: Antwerpen
Re: kleine vraagjes topic
Van welk metaalsoort is de amerikaanse stervelg gemaakt? Dan bedoel ik de rand ....
Re: kleine vraagjes topic
ik hem een probleemke met mijne crosser....ik was aant springen en in één keer valt de schroef
van de fourse er af, nu is de draad kappot op de fourse.
weet iemand een oplossing om dit te maken?
van de fourse er af, nu is de draad kappot op de fourse.
weet iemand een oplossing om dit te maken?