Ik heb mijn carburateur al een gezuiverd met de handleiding die op het forum staat.racer wrote:carburateur zuiver makenYogu wrote:Ik heb even een vraagje, mijn camino start en draait stationair, als ik een beetje gas geef dan hoor je dat de motor meer toeren gaat draaien maar als ik er ga opzitten wil die maar niet rijden en valt die altijd stil. Het is begonnen nadat ik gewoon was aan het rijden en na een halve kilometer viel die stil. Ik liep mijn camino weer in gang maar kon enkel 5 kilometer per uur rijden en daarna viel die stil als ik wat harder wou rijden.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
ge kunt ook beter de carburatuur er eens afhalen en dan hem zuiver maken (altijd beter)Yogu wrote:Ik heb mijn carburateur al een gezuiverd met de handleiding die op het forum staat.racer wrote:carburateur zuiver makenYogu wrote:Ik heb even een vraagje, mijn camino start en draait stationair, als ik een beetje gas geef dan hoor je dat de motor meer toeren gaat draaien maar als ik er ga opzitten wil die maar niet rijden en valt die altijd stil. Het is begonnen nadat ik gewoon was aan het rijden en na een halve kilometer viel die stil. Ik liep mijn camino weer in gang maar kon enkel 5 kilometer per uur rijden en daarna viel die stil als ik wat harder wou rijden.
ook de luchtfilter controleren of die nie vuil is
hoe kunt ge de varioster aanpassen voor een snelle optrek?
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
alhoewel niet te vast aandraaien ook wel helpt, zolang de riem niet doorsliptracer wrote:hoe kunt ge de varioster aanpassen voor een snelle optrek?
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

oke ma ik wil de maximale optrek halen met eenmetsinsons wrote:alhoewel niet te vast aandraaien ook wel helpt, zolang de riem niet doorsliptracer wrote:hoe kunt ge de varioster aanpassen voor een snelle optrek?
50cc cilinder, sito uitlaat en 6bill vario met half fast arrow en andere helf origieel
wat gebeurt er als je je membraamplaatje uitveild?
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
plaatje niet vijlen, de houder voorzichtig een beetje groter maken helpt bij het optrekken onder zen toeren. ook de begrenzers een beetje verder plooien helpt, maar niet teveel!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

staat hier op het forum een gebruikshandleiding hoe je het moet doen?metsinsons wrote:plaatje niet vijlen, de houder voorzichtig een beetje groter maken helpt bij het optrekken onder zen toeren. ook de begrenzers een beetje verder plooien helpt, maar niet teveel!
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
ik zou mijn camino sneller willen doen aanslagen maar hoe doe ik dat ?
Plaats waar startschoenen aangrijpen in variohuis, goed ontvetten, lichtjes opschuren kan ook helpen, kijken of de startschoentjes niet versleten zijn. Veertjes lichtjes uittrekken doet ook veel 

waar kan ik nieuwe start schoentjes halen want ik heb al op internet gezocht maar ik vind niets in webshops of moet ik gewoon naar een honda dealer gaan ?Sander wrote:Plaats waar startschoenen aangrijpen in variohuis, goed ontvetten, lichtjes opschuren kan ook helpen, kijken of de startschoentjes niet versleten zijn. Veertjes lichtjes uittrekken doet ook veel
teire wrote:waar kan ik nieuwe start schoentjes halen want ik heb al op internet gezocht maar ik vind niets in webshops of moet ik gewoon naar een honda dealer gaan ?Sander wrote:Plaats waar startschoenen aangrijpen in variohuis, goed ontvetten, lichtjes opschuren kan ook helpen, kijken of de startschoentjes niet versleten zijn. Veertjes lichtjes uittrekken doet ook veel
camino expert is de man hier waar je moet zijn heeft veel heel veel en hoeven niet perse heel nieuw te zijn .