Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Zijn er soms mensen die zo'n replica proma hebben zitten en zijn ge daar content van of maakt dat teveel lawaai zou er ook zo wel eentje willen maar wil eerst eens luisteren naar de bevindingen 

- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Ik heb zo eentje . Tja het is natuurlijk niet de stilste met de broldemper die erbij zit
Maar als je een andere demper monteerd is het stukken beter
De prestaties zijn top
De prestaties zijn top
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not 

Ok bedankt,welke demper steek er bij u op een originele van proma ofzoYaMaGa wrote:Ik heb zo eentje . Tja het is natuurlijk niet de stilste met de broldemper die erbij zit
De prestaties zijn top

ThanksYaMaGa wrote:Heb een polini zitten past perfect..

Ik heb er ook eentje, tevreden van de prestaties en ja de demper is waardeloos, direct een andere erop zettenelement wrote:Zijn er soms mensen die zo'n replica proma hebben zitten en zijn ge daar content van of maakt dat teveel lawaai zou er ook zo wel eentje willen maar wil eerst eens luisteren naar de bevindingen

Kan je gemakkelijk een camino custom zadel zetten op een gewone px 50?
Zonder iets aan te passen aan je kader bedoel ik dan.
Zonder iets aan te passen aan je kader bedoel ik dan.
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Nee. Is een totaal andere manier van bevestigen. Px zadel is met scharnier..
Trasforma il meglio in 'massimo'
-
- -= Member =-
Heb probleem bij men camino had vorige vrijdag in de gietende regen naar huis moeten rije en toen viel die soms al weg maar dat is normaal dat heeft die altijd als regent maar nu is het al paar dagen droog en nu valt die nog weg de hele tijd en soms backfire geeft die
wie weet wat er scheelt
ontsteking?
grt sam
wie weet wat er scheelt
ontsteking?
grt sam
Heb je een waterdichte bougiekop, indien niet best wel een steken, want het kan daar wel aan liggen 

-
- -= Member =-
Jha di stond er op maar het is nu 5dagen geleden en die heeft het nu nog ?????
- camino_expert
- -= Moderator =-
check alles isSAAMBAEN94 wrote:Heb probleem bij men camino had vorige vrijdag in de gietende regen naar huis moeten rije en toen viel die soms al weg maar dat is normaal dat heeft die altijd als regent maar nu is het al paar dagen droog en nu valt die nog weg de hele tijd en soms backfire geeft die
wie weet wat er scheelt
ontsteking?
grt sam
bougie bougiekop bobijn platines eventueel

honda camino forever
Okkillingsnake wrote:Nee. Is een totaal andere manier van bevestigen. Px zadel is met scharnier..

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Ik zou persoonlijk geen customzadel zoeken voor op een px te zetten, customzadelke is redelijk duur.. Als je 'n zadel zoekt heb ik nog een zwart liggen, wel met een scheurtje in.. Je kan eventueel een nieuwe overtrek zoeken daarvoor.
Trasforma il meglio in 'massimo'