Hallo,
Ik had het probleem met mijn camino, dat die perfect wou starten, en hij draaide ook perfect, alleen viel die uit na een minuut ofzo. Ook hem dan onmiddellijk starten ging niet, even laten staan en dan starten ging weer wel.
Ik heb gemerkt dat dit komt doordat ik mijn vlotterbakje 180° verkeerd om had gemonteerd, op de carbu. Hierdoor komt het buisje van de overloop tegen de vlotter, op het moment dat de vlotter naar beneden zakt, waardoor hij geblokkeerd wordt en de vlotter dus nooit helemaal beneden staat. Hij denkt dat er benzine in de vlotterbak staat, wat in realiteit niet zo is, en dit verklaart natuurlijk het probleem.
Hopelijk zijn anderen hier ook mee geholpen. Ik heb er toch enige tijd op zitten zoeken.
Nu een ander probleem.
Motorisch staat hij nu perfect, en ik heb nu net een toertje gedaan, en dankzij mijn rode champion bougiekop bolt hij zelfs in de regen, iets wat ik nog nooit meegemaakt had op mijn camino.
Nu heb ik het probleem dat, als ik volgas rij en het gaat wat omhoog, dat hij precies heel kort op fietsstand springt. Plots stijgt hij in toeren, maar versnelt hij niet. Als ik dan de gas even los en opnieuw gas geef is dit weer even verholpen. Hij deed het daarnet een keer of 3 juist na elkaar. Is er iemand die weet waar dit kan aan liggen?
Ik gok ergens iets aan die koppeling in het achterwiel, maar eigenlijk heb ik nog nooit gekeken hoe het daar allemaal in elkaar zit. Het is trouwens een vario (6bil).