Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb toen ik mijn camino kocht deze in fietsstand gezet om deze makkelijker op de remorque te krijgen. Nu wou ik hem terug op de normale stand zetten maar springt deze heel de tijd terug in fietsstand.
Dus hendel omhoog, rustig trappen en blijft in normale stand. Na een tijdje (voor deze gestart is) springt hij terug in fietsstand (hendel blijft omhoog).
Hoe kan ik dit oplossen? Of genoeg oplossen om tot een winkel te kunnen rijden.
gerits wrote:Ik heb toen ik mijn camino kocht deze in fietsstand gezet om deze makkelijker op de remorque te krijgen. Nu wou ik hem terug op de normale stand zetten maar springt deze heel de tijd terug in fietsstand.
Dus hendel omhoog, rustig trappen en blijft in normale stand. Na een tijdje (voor deze gestart is) springt hij terug in fietsstand (hendel blijft omhoog).
Hoe kan ik dit oplossen? Of genoeg oplossen om tot een winkel te kunnen rijden.
hallo
het kan zijn dat het asje gewoon er niet ver genoeg uit is gekomen
dan staat het ook omhoog maar het asje steekt nog te ver vanbinnen
op te lossen met een tang
voor dat moete niet naar ne winkel
gerits wrote:Ik heb toen ik mijn camino kocht deze in fietsstand gezet om deze makkelijker op de remorque te krijgen. Nu wou ik hem terug op de normale stand zetten maar springt deze heel de tijd terug in fietsstand.
Dus hendel omhoog, rustig trappen en blijft in normale stand. Na een tijdje (voor deze gestart is) springt hij terug in fietsstand (hendel blijft omhoog).
Hoe kan ik dit oplossen? Of genoeg oplossen om tot een winkel te kunnen rijden.
hallo
het kan zijn dat het asje gewoon er niet ver genoeg uit is gekomen
dan staat het ook omhoog maar het asje steekt nog te ver vanbinnen
op te lossen met een tang
voor dat moete niet naar ne winkel
Ik heb al heel wat getrokken en gesleurd aan die hendel, maar komt niet veel verandering in. Waar moet ik dan precies aan trekken met deze tang?
Is pas gekocht dus wil em eerst eens binnen doen voor een grondig onderhoudt zodat ik er zo min mogelijk problemen mee ga hebben.
gerits wrote:Ik heb toen ik mijn camino kocht deze in fietsstand gezet om deze makkelijker op de remorque te krijgen. Nu wou ik hem terug op de normale stand zetten maar springt deze heel de tijd terug in fietsstand.
Dus hendel omhoog, rustig trappen en blijft in normale stand. Na een tijdje (voor deze gestart is) springt hij terug in fietsstand (hendel blijft omhoog).
Hoe kan ik dit oplossen? Of genoeg oplossen om tot een winkel te kunnen rijden.
hallo
het kan zijn dat het asje gewoon er niet ver genoeg uit is gekomen
dan staat het ook omhoog maar het asje steekt nog te ver vanbinnen
op te lossen met een tang
voor dat moete niet naar ne winkel
Ik heb al heel wat getrokken en gesleurd aan die hendel, maar komt niet veel verandering in. Waar moet ik dan precies aan trekken met deze tang?
Is pas gekocht dus wil em eerst eens binnen doen voor een grondig onderhoudt zodat ik er zo min mogelijk problemen mee ga hebben.
als u hem op fiets zet gaat het asje naar binnen
zet u hem op brommer komt het naar buiten
kan zijn dat het niet helemaal naar buiten komt
terwijl u hem op brommer zet
zet dan een regelbare tang er mee op aan het klepje zijwaarts
en tot het uiterste trekken
Hallo, ik ben van de zomer weer begonnen een camino op te knappen
Nu zat ik te kijken voor de maat sproeier die ik in de standaard carbu kan stoppen. Ik heb tot nu toe alleen maar maat 72 en 70 in carburateurs kunnen vinden terwijl er hier altijd over maat 75 wordt gesproken.
Is het nu het beste een 75 te vinden/kopen of zal dat weinig verschil geven met een maat 72 mits goed afgesteld?
edit: de setup is standaard met een leovince eronder
Als de bougiekleur goed is met een 72, die laten zitten dan Die verschillende groottes van sproeiers hangt af van land tot land dacht ik, camino-expert kan je dit met zekerheid zeggen
camino_expert wrote:
als u hem op fiets zet gaat het asje naar binnen
zet u hem op brommer komt het naar buiten
kan zijn dat het niet helemaal naar buiten komt
terwijl u hem op brommer zet
zet dan een regelbare tang er mee op aan het klepje zijwaarts
en tot het uiterste trekken
Heb dit nog een geprobeerd. En hij springt er wel uit, maar als ik wil starten schiet hij er precies terug uit (en maakt een ratelend geluid). Dit tot het wiel tot stilstand komt en dan hoor ik weer een klik dat hij terug in juiste positie zit. Zijn de tandwielen dan wat versleten of is dit nog steeds het probleem dat deze er niet ver genoeg uit is gekomen?
Hallo,
daarnet controleerde ik de kleur van mijn bougie om na te gaan of dat mijn mengsel ok was, en toen zag ik dat er veel vuil (net aarde kruimeltjes en hele kleine steentjes) in de verbrandingskamer zat. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Want ik neem aan dat dat niet goed kan zijn..
Bedankt!
Zijn het niet eerder aangekoekte olieresten?
Cilinderkop (dat waar je de bougie in draait) er eens afhalen en kijken of er veel zwart op hangt aan de binnenzijde.
Als deze vuil ziet kan je hem properschuren met een stukje houten plank.
Evenals de bovenkant van de piston. Die met een plankje weer proper schuren.
Wel piston goed vasthouden dat je de drijfstang niet stuk doet.
Of piston er even afhalen.
Waarom met een houten plankje?
Omdat dat zachter is als het materiaal van de piston en cilinderkop en je zo geen krassen maakt.
nee ik denk echt eerder dat het vuil is dat van buiten de cilinderkop naar binnen komt, want tussen de cilinderkop en de cilinder zat er ook van de vuil, en op de pakking ook..
zou het dan niet kunnen zijn dat de pakking niet meer goed sluit?