Hey Kristof
Persoonlijk vind ik dat ook allemaal veel geld, in der tijd koste een proma mss tussen de 2500 en 3000 belgische frank en dat er nu mensen zijn op het forum die zelfs 80 euro vragen voor een ''namaak!'' proma van technigas, ik heb er 2 gekocht van die namaak proma's. Die dempers zijn echt zo waardeloos en ik vind 80 euro zelfs veel te veel voor zo een uitlaat, Bij quartzsp kost die nog steeds 80 of 85 euro, zit ongeveer rond de prijs zoals vroeger, maar hij vergeet wel dat het replica's zijn

bij Kurt staan ze nu 60 euro ofzo en ik geloof dat de demper die daarbij zit van Polini is
Tja een Dubbele BOS gaat echt de hoogte in, kheb onlangs een dubbele bos gevonden bij een opkuis en ik dacht dat die voor camino was op het eerste zicht, bij nader inzicht had ik na 2 minuten door dat hij voor puch maxi was, dus dat was BALEN
Sommige hier op het forum gaan echt hoog met hun prijzen en vragen echt schatten van mensen voor de meest stomme onderdelen omdat ze zeldzaam zijn, er is altijd wel een gek die de vraagprijs geeft, de echte ruil en wisseltijd en uitprobeer tijd met iemand anders gerief van vroeger bestaat niet meer, Camino word voor sommige onder ons een geldklopperij en geen hobby meer, jaar na jaar worden ze zeldzamer en vele weten dit
ik zou toch eens nadenken over die BOS hoor, hou je best bij een Proma of een Potje zoas ik zei, het zal je een pak besparen in je portefuille ook
Grtz Jens
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!