Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
standreww wrote:Een mono polie, vooraan en achteraan.
Zijn die 3 gaatjes zelfgeboord?
Is voor de aandrijving, waar je riem over ligt.
Je hebt vario of mono.
Deze zijn mono polies.
Ja weet idd dat deze mono poulies zijn maar die linkse is veel groter ( 1.5x groter dan normale), is dit dan speciaal soort fzo? (is toch achterpoulie he die grote linkse)
en nee die gaatjes zijn NIET zelfgeboord.
rechtse(met gaten) ziet er een piaggio ciao/bravo/citta/grillo/si/avanti/supperbravo/boxer ... poulie uit
ben ik vrij zeker van
is achterpoulie ervan(mono modellen uiteraard)
mhrfreak wrote:rechtse(met gaten) ziet er een piaggio ciao/bravo/citta/grillo/si/avanti/supperbravo/boxer ... poulie uit
ben ik vrij zeker van
is achterpoulie ervan(mono modellen uiteraard)
Dus beide poulies zijn niet voor honda camino maar wel voor piaggio?
Tnx!
Btw: wat zouden deze samen waard zijn?
ik heb het over de rechtse een mono poulie van een piaggio krijg je amper verkocht zelf als het gratis op het internet zet word het moeilijk om er vanaf te geraken,is een origineel a klasse poulie,heb er zo een tijd nieuwe te koop gezet gehad en geraakte zelfs niet weg voor 2 euro het stuk,maar je kan altijd proberen,het moet maar lukken dat iemand het net nodig heeft.