Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
leny wrote:Sander, kan je ook op mijn vraagje antwoorden? jij zal dat zeker wel weten (3posts hoger van krukassen)
denk kl a v matic ma het scheelt ni veel foto kan bedriegen
meet de aandrijvings as eens
kant onts met kal in is allemaal dezelfde
krukas aftstand zonder lager tot tegen de wang
ontsteking vario en mono 8,5 cm
aandrijving mono 8 cm
aandrijving vario 10 cm
voila meet het na
kl a vario en kl b zijn even lang
klasse be enkel e klein verval
grtz m
Ok!! Super bedankt!
Edit: net gezien en onsteking kant is iets over 8.5cm zelfs eerder 9cm.
Aandrijvingskant is 8.5cm
Is dit dan een speciaal gevalleke of is het gewoon ne mono krukas?
Op de banden van een camino staat volgens mij niet zo een 'verdikking' om te controleren of je banden al dan niet versleten zijn. Daarom vroeg ik me af hoeveel kilometer je gemiddeld met een paar banden doet?
Zijn er ook leden die weten waar je nieuwe banden kunt kopen? Kun je er bij Honda-dealers nog aangeraken, of wordt dit moeilijk?
Bij mij is nen band versleten (lees aan vervanging toe) als er duidenlijk een loopvlak te zien is, het profiel er helemaal af gesleten is of de band gebarsten of verduurd is aan de randen.. Banden kan bij elke bromfiets handelaar wel krijgen of bestellen veronderstel ik.
Bij sommige banden zijn er blokjes op de band, Hutchinson heeft dit, maar voor andere banden gewoon gezond verstand, als er geen profiel meer is, is ie versleten he Ik heb nu een 10.000km met men achterband gedaan en begint wel op zijn einde te komen..
ik heb juist 65cc DR en DMP krukas gestoken .
maar nu als ik rij en ik ben 40-50 aant rijden en als ik dan volle gas geef valt hij dood , ik moet dan pompend gas geven en dan komt hij er door , door wat kan dat ligge ?
ik was aant het denken te veel of te weinig naft?
maar mijn brommerwinkel zegt dat je voor camino gwn best de originele sproeier neemt
2 Stroke Power wrote:ik heb juist 65cc DR en DMP krukas gestoken .
maar nu als ik rij en ik ben 40-50 aant rijden en als ik dan volle gas geef valt hij dood , ik moet dan pompend gas geven en dan komt hij er door , door wat kan dat ligge ?
maar mijn brommerwinkel zegt dat je voor camino gwn best de originele sproeier neemt
Is er voor de rest nog iets aan veranderd? Lijkt me toch aan het mengsel te liggen. Heb je er nog een luchtfilter inzitten? Zoja, is dat een originele of een zelf gesneden?
2 Stroke Power wrote:ik heb juist 65cc DR en DMP krukas gestoken .
Sir_Michiel wrote:Op de banden van een camino staat volgens mij niet zo een 'verdikking' om te controleren of je banden al dan niet versleten zijn. Daarom vroeg ik me af hoeveel kilometer je gemiddeld met een paar banden doet?
Zijn er ook leden die weten waar je nieuwe banden kunt kopen? Kun je er bij Honda-dealers nog aangeraken, of wordt dit moeilijk?
Alvast bedankt!
wettelijk gezien moet je profiel minimum 1.6mm diep zijn(wettelijk)
verder mogen je banden best niet verduurt zijn(voor eigen veiligheid)
geen scheuren of dergelijke
hoeveel km je met je banden doet is bij iedereen en bij elk merk anders.
banden voor je camino kan je nog in de meetste brommerwinkels krijgen
je kan camps kurt even contacteren(van hier op het forum)
die zal je wel verder helpen als je graag nieuwe banden aanschaft.
Kan het aan de contactpunten liggen als deze te dicht opeen staan dat men mino niet start?
Hij wil precies wel gaan, hij heeft onsteking en krijgt naft..
Carbu terug volledig proper gemaakt en gezien dat naft door bezinekraantje loopt, dit gaat zonder probleem.
Bougie in bougiedop en tegen cilinder houden en aan vliegwiel draaien geeft een goeie onsteking.
Luchtfilter is proper en origineel, het luchtpijpje met de 3 gaatjes is volledig open, maar waar het pijpje heen gaat in de achterbrug zit precies wel wa vuil (zand nzo) en het pijpje is niet helemaal vast aan de achterbrug maar normaal vast genoeg.
Contactpunten staan op 0.25 krijg deze helaas niet meer goed ingesteld omdat die vijs ervan stuk is :s morgen wel nog eens proberen.
Als ik mino wil starten wil hij gaan maar dan geeft hij plots een luide "POF" dit gebeurde 3 keer en vanaf toen niets meer..
Luchtschroef staat op 2.5 draaien en rolantie staat volledig in zodat hij normaal snel zou draaien maar er gebeurt niets.
Iemand een idee wat ik kan doen? Ligt het aan de contactpunten of..?