Ja maar probleem is dat vijs om contactpunt te regelen helemaal naar de z*k is.. Kan die nimeer los draaien.andy1979 wrote:Onsteking op o,35 plaatsen
Morgen nog maar eens keertje proberen en hopelijk lukt het!
Zou dat alles zijn??
Moderator: -Camino Crew-
Ja maar probleem is dat vijs om contactpunt te regelen helemaal naar de z*k is.. Kan die nimeer los draaien.andy1979 wrote:Onsteking op o,35 plaatsen
leny wrote:Ja maar probleem is dat vijs om contactpunt te regelen helemaal naar de z*k is.. Kan die nimeer los draaien.andy1979 wrote:Onsteking op o,35 plaatsen
Morgen nog maar eens keertje proberen en hopelijk lukt het!
Zou dat alles zijn??
Ja weet dat da daar tussen moete zijnandy1979 wrote:leny wrote:Ja maar probleem is dat vijs om contactpunt te regelen helemaal naar de z*k is.. Kan die nimeer los draaien.andy1979 wrote:Onsteking op o,35 plaatsen
Morgen nog maar eens keertje proberen en hopelijk lukt het!
Zou dat alles zijn??
Een nieuw insteken hè, denk het wel normaal moet je de ontsteking tussen de 0,30 en de 0,40 staan
klopt idd! maar zoveel te leuker als ie dan wel werkt heandy1979 wrote:het kunnen krengen zijn voor aan de praat te krijgen
wd 40 in de luchtfilterleny wrote:FF updateje met men probleem
Bougie vervangen gehad met een die ik wist die zeker werkte, nog steeds niets..
Platinees afgehaalt, volledig opgeschuurt want zag idd een beetje zwart. Terug gemonteerd alles vast gezet en nog steeds niets..
Dan vandaag een ander vliegwiel opgezet met andere platinees die ik nog had liggen alles gemonteerd en al eerst een beetje wd-40 in luchtfilter gespoten.
Liep hem in gang en probeerde echt te gaan, ging zelfs even aan maar terug wat pruttelen en bleef zo wat doen maar nooit echt goed in gang.
Geprobeerd met choke dan ff op te zetten ging nog niet, dan bezinekraantje op reserve gezet met choke op en plots kwam er VEEL leven in.
Dus hij rijdt teruggewoon beetje meer naft in doen en carbu goed afregelen en voila ^^
Tnx iedereen voor alle hulp!!!
u had gezegd in de luchtfilterleny wrote:wd 40 in de luchtfilter![]()
![]()
In bougiegat
Ja verkeerd zie het nucamino_expert wrote:u had gezegd in de luchtfilterleny wrote:wd 40 in de luchtfilter![]()
![]()
In bougiegat
om welk resultaat ?
in bougiegat
starten of smeren ???
pak gewone brakeclean![]()
da gaat bij vele da effe stilgestaan hebben om ze tot leven te wekken
met wd 40 da gade em ni rapper mee gestart krijgen gesmeerd wel ja
leny wrote:Ja verkeerd zie het nucamino_expert wrote:u had gezegd in de luchtfilterleny wrote:wd 40 in de luchtfilter![]()
![]()
In bougiegat
om welk resultaat ?
in bougiegat
starten of smeren ???
pak gewone brakeclean![]()
da gaat bij vele da effe stilgestaan hebben om ze tot leven te wekken
met wd 40 da gade em ni rapper mee gestart krijgen gesmeerd wel jaen echt oh dacht da em daardoor ook sneller ging starte
GODSEELS wrote:Even een klein vraagje,
als je je varioriem gaat vervangen, gewoon achterwiel zo ver mogelijk naar voor, oude eraf en nieuwe erop?
En dan achterwiel terug zover mogelijk naar achter zetten?
En moet ik voor de rest nog iets doen of ergens naar kijken of uitkuisen?