Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
camino cheezer!!! wrote:Zou ik mogen toekeomen op deze camino voor te tourrit ook ?
@yamaga : demper van het polini uitlaatje is gepolierd , daarom de bescherming tegen het vuil worden
en waarom zou je er niet mee mogen toekomen , hoe meer originele camino's des te beter he, kheb niks tegen zelf gefabriceerde he ik kom zelf met zo eentje
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
Ok dan ( wil niet in schaamte vallen he ) Dankjewel jongens maar hij is in de originele lak he , dillema , heb volgende brommers staan voor mij en een vriendin voor de tourrit :
*amigo ( hardtail )
*camino metrallic blauw
*camino van hierboven (rood)
Welke 2 brommers nemen we mee ?
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
@camino expert : Nog amigo's die dag ?
Ik ben nogal bekommerd om mijn brommers , het moet gewoon perfect ( beroepsmivorming zeker )
@ YaMaGa ik wil proberen alle 3 de brommers die dag te laten meerijden maar die verzekeringen he , hoe kan ik dat oplossen ?
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
Mijn LC zal bij Kurt blijven staan in de "showroom", en met mijn rode custom doe ik de toerrit. Andy zal ook zijn Green Beast in de showroom zetten veronderstel ik, dus deze "beestjes" zullen de straat niet zien hoor, enkel voor de happy few. Als je je eigen mino mee kan nemen, en met deze de site niet zal verlaten, dan is er geen verzekering nodig hoor.
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
ga proberen mijn project af te krijgen en daar voor de eerste maal te laten zien,zal maar net gepast zijn,heb je geen fotos van de beschikbare plaatsen bij camps kurt, is dat daar groot?grote showroom?