Moderator: -Camino Crew-
Oli wrote:File tot bij de Kurt![]()
Nicogsi wrote:Oli wrote:File tot bij de Kurt![]()
is deze foto echt? heb je 3 rode![]()
bangelijk, ik heb er maar 1
ben ik met u eens Wim.kadettgsiboy wrote:Mijn mening iedereen welkom Kurt hoe meer volk hoe meer vreugde
Grts
Zal ook wel pijn gedaan hebben die allemaal weg te doenborgharen wrote:Nicogsi wrote:Oli wrote:File tot bij de Kurt![]()
deze customs waren van yves uit Hasselt.
heeft een paar jaar geleden zijn hele collectie verkocht
had er op dat moment zo'n 15 te koop.
3 rode,2 gele,diverse sport en funny's.
ben toen nog gaan kwijlen bij hem.
Zou voor mij geen probleem zijn .camps kurt wrote:ik denk met het volk dat momenteel hebben er geen parking problemen zullen zijn
ik heb ook nog wel wat klanten die niet op ct zitten die afkomen en ook meerijden
ook zullen er enkele amigo tjes afkomen
ik heb er ook die gevraagd hebben dat ze meemochten met hun oldtimertje maar zijn geen hondatjes (PUCH)
wat denken jullie hiervan![]()
![]()
als het echt moest zijn dat we met een honderdtal man zijn heb ik nog een andere oplossing achter de hand
Deze knappe foto gisteren op het net gevonden.borgharen wrote:Nicogsi wrote:Oli wrote:File tot bij de Kurt![]()
just heb ik zien staan ook enkele sports enzborgharen wrote:Nicogsi wrote:Oli wrote:File tot bij de Kurt![]()
mijn meningcamps kurt wrote:ik denk met het volk dat momenteel hebben er geen parking problemen zullen zijn
ik heb ook nog wel wat klanten die niet op ct zitten die afkomen en ook meerijden
ook zullen er enkele amigo tjes afkomen
ik heb er ook die gevraagd hebben dat ze meemochten met hun oldtimertje maar zijn geen hondatjes (PUCH)
wat denken jullie hiervan![]()
![]()
als het echt moest zijn dat we met een honderdtal man zijn heb ik nog een andere oplossing achter de hand