" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: -Camino Crew-
borgharen wrote:uit oude leo komt vindt ik het mooiste geluid.![]()
![]()
Inderdaad, dat is ze.borgharen wrote:a Oli je bedoeld deze:
is ook niet verkeerd,maar vindt leo toch beter klinken.
dien hele korte me dikke demper nostalgiemetsinsons wrote:korte dikke proma
camino_expert wrote:dien hele korte me dikke demper nostalgiemetsinsons wrote:korte dikke proma
was de goedkoopste proma en ook de rapste
amper 900 frank bij den dockx te mechelen
heb dikwijls me zoene gereden
ik had da vroeger onder men custom steken met de polini lcOli wrote:camino_expert wrote:dien hele korte me dikke demper nostalgiemetsinsons wrote:korte dikke proma
was de goedkoopste proma en ook de rapste
amper 900 frank bij den dockx te mechelen
heb dikwijls me zoene gereden
Kan ik me de sound niet meer van voorstellen. Iemand een filmke van?
wouter_ wrote:presteert goed hoor, in het begin reed op mijn malossi 65cc met een bewerkt potje (was lasnaad op, al van bij vorige eigenaar) en toen ik daarna mijn proma'tje stak trok ik ongeveer even snel op als met het potje, en daarna voelde ik de topsnelheid nog hoger gaan(samen met de decibels, zo een kabaal
) is ondertussen herdempt en rijdt nu beter qua geluid
waarom das toch simpel en logischwouter_ wrote:
Hier ne keer 2 fotootjes van mijne korte Proma.
Hoe komt het eigenlijk dat ge er nu zo weinig ziet terwijl die vroeger de goedkoopste waren
als we 23 jaar terug konden he en filmenOli wrote:wouter_ wrote:presteert goed hoor, in het begin reed op mijn malossi 65cc met een bewerkt potje (was lasnaad op, al van bij vorige eigenaar) en toen ik daarna mijn proma'tje stak trok ik ongeveer even snel op als met het potje, en daarna voelde ik de topsnelheid nog hoger gaan(samen met de decibels, zo een kabaal
) is ondertussen herdempt en rijdt nu beter qua geluid
Filmke?