Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
ja beste manne ik kan waarschijnlijk ni komen, kheb rijverbod aan men broek mag alleen nog met ne fiets rijden pfff als de mogelijkheid er is ben ik er bij!! ma tzal wss niks worden vr mij srry
steven2830 wrote:ja beste manne ik kan waarschijnlijk ni komen, kheb rijverbod aan men broek mag alleen nog met ne fiets rijden pfff als de mogelijkheid er is ben ik er bij!! ma tzal wss niks worden vr mij srry
Das wel klote voor jou en ons hoe meer ziel hoe meer vreugde niet
steven2830 wrote:ja beste manne ik kan waarschijnlijk ni komen, kheb rijverbod aan men broek mag alleen nog met ne fiets rijden pfff als de mogelijkheid er is ben ik er bij!! ma tzal wss niks worden vr mij srry
das idd kloten
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer