Camino of iets anders van Chopper customcamino_expert wrote:ik kom met ne chopper custom![]()

PS: Kheb em al zien staan hoor was een grapje

Nog een beetje werk zo te zien .
Maar tjah zoals jij werkt is hij zeker af tegen dan tegen hoog tempo ..........

Moderator: -Camino Crew-
Camino of iets anders van Chopper customcamino_expert wrote:ik kom met ne chopper custom![]()
camino_expert wrote:ik kom met ne chopper custom![]()
ik hoop dak den enigste benborgharen wrote:camino_expert wrote:ik kom met ne chopper custom![]()
Zal ook veel bekijks trekken..
misschiens de enigste daar,met een chopper.
borgharen wrote:bordje voor aan de meeste camino's te hangen.
![]()
![]()
IK heb er ook zo één gehad maar de bordeaux kleur dan .camino_expert wrote:ik hoop dak den enigste benborgharen wrote:camino_expert wrote:ik kom met ne chopper custom![]()
Zal ook veel bekijks trekken..
misschiens de enigste daar,met een chopper.![]()
ma we zien wel
ik ken er nog een paar dat ene hebben
Je moet geen schrik hebben ik rijd niet gratis naar Eindhoven hé heeft zelf 50€ betaald voor heem te leveren .borgharen wrote:Tremson wrote:
Heb ik toen nog aan die Francois verkocht van Eindhoven
Hopelijk heb jij verdient aan die Francois , als andersomzoals dat altijd bij hem was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een Rat camino is ook dan wel bangelijk hé zo een veroest ding dat dan misschien nog goed vooruit gaatden Ives wrote:Seg jongens, tegen 19 mei zal ik naar alle waarschijnlijkheid geen projectje klaar hebben, tegen dan kan ik wel een "rat " in elkaar knutselen met de onderdelen die ik nog heb, ben ik dan ook welkom tussen jullie pareltjes
NJiet jom 1 nen ga ik zeker bij houden misschien 2 of zelf 3den Ives wrote:Ik ben altijd braafen ga je me nu vertellen dat je echt alles gaat weg doen voor nen heurlie devidseun