ik heb een camino 70cc cilinder 2de hands gekocht
ik heb hem aan de praat gekregen maar nu zit ik in de problemen met het maken van mijn verlichting
alle lampjes die ik steek gaan direct stuk
de roze, rode en groene voeding meten samen met de massa achtereenvolgens:10, 15 en 20volt bij stationair draaien
bij het gebruik van de rode en erna ook de roze gaan dus mijn lampjes van 12v stuk na een paar seconden
de groene heb ik nog niet kunne testen maar deze dient normaal voor het stoplicht dat is voor later..
kan iemand mij helpen??
elektrisch schema zoals aangesloten zit in bijlage
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
te hoge voltage's voor belichting
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: te hoge voltage's voor belichting
vooraan steek je 6v 21w
achteraan 12v 10w
normaal gaan je lampen dan niet meer springen, had ik vroeger steken en dat ging prima.
moest het nog niet lukken, dan komt de volgende tip
achteraan 12v 10w
normaal gaan je lampen dan niet meer springen, had ik vroeger steken en dat ging prima.
moest het nog niet lukken, dan komt de volgende tip

Accellerati Incredibus
De volgende tip komt hier.
Als je je achterlicht aansluit sluit die dan aan op het kleine lampje in je achterlicht.
En je stoplicht aan het grootste lampje.
Dit omdat als je die fout aansluit je achterlicht te warm wordt en het rode plastiekgedeelte inbrand.
Ik rijd met de originele lampjes op mijn camino en ondervind geen problemen met springende lampjes.
Zeker maar eens controleren of er nergens een stukje draad gestript is en dat hij zo ergens kortsluiting maakt.
Als je je achterlicht aansluit sluit die dan aan op het kleine lampje in je achterlicht.
En je stoplicht aan het grootste lampje.
Dit omdat als je die fout aansluit je achterlicht te warm wordt en het rode plastiekgedeelte inbrand.
Ik rijd met de originele lampjes op mijn camino en ondervind geen problemen met springende lampjes.
Zeker maar eens controleren of er nergens een stukje draad gestript is en dat hij zo ergens kortsluiting maakt.
Mijn tip,
12V21W vooraan, 12V5W achteraan, en dan de weerstand aansluiten op de voorvork en neem de roze of rode draad als + draad
Werkte perfect bij mij..
12V21W vooraan, 12V5W achteraan, en dan de weerstand aansluiten op de voorvork en neem de roze of rode draad als + draad

Mijn manier was dezelfde als Sander:

damm weer zo een vervelend balkske over de foto !!!! hoe komt dat eigenlijk 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Dat is een automatisch watermerk op foto's in de gallerij. Ik zal misschien eens kijken voor één die minder storend is 

Als ge het nu al eens in een .gif zet heeft het de storende grijze achtergrond al niet maar is die doorzichtig.
Maar dan moet ge wel het origineel bestand hebben.
Of van de banner het logo knippen en de witte achtergrond vervangen door een doorzichtige laag.
Maar dan moet ge wel het origineel bestand hebben.
Of van de banner het logo knippen en de witte achtergrond vervangen door een doorzichtige laag.
Ik probeer met transparante PNG's maar lukt nog niet. Foutje in de code blijkbaar. Als ik tijd heb zal ik dat eens nader onderzoeken.