Ik ben Arjen Boekema 34 jaar oud en ik samen met mijn vriendin in Veldhoven (nederland)
Voor de kost werk ik als machinist op zeeschepen. Voor degene die het interesseert, momenteel werk ik op de "Balder" van rederij Heerema.

Uploaded with ImageShack.us
Ik vaar 5 weken om vervolgens 5 weken vrij te zijn.
Doordat ik dus veel vrije tijd heb heb ik ook verschillende hobby's.
Allereerst hobby ik graag aan mijn Audi S4 met 2.7 v6 biturbo motor, die helemaal omgebouwd is naar RS4 motor. Heeft nu 428,5 pk bij 606nm koppel, topsnelheid ligt rond de 300 km/u. Deze week naar JD engeneering geweest voor een tuning upgrade

Omdat hier in de buurt een kart circuit (landsard) ligt ben ook in bezit van een Erpo kart met 125cc rotax max blok uit 2010.

Uploaded with ImageShack.us]
En dan nu iets over de camino en mijn camino verleden:
Toen ik 16/17 was ben ik al in het bezit geweest van een Honda Camino. Ik had toen een zwart met witte funny. Belgische vario erop, 70cc van malossi, race vertanding van malossi in het achterwiel, een 21mm malossi carburateur en een leovinci uitlaat.
Ik heb altijd enorm veel plezier van de brommer gehad.
Toen ik echter ging studeren stond de brommer op den duur in de weg bij mijn ouders en heb ik de camino verkocht.
Toen ik afgestudeerd was heb ik een Honda CRX gekocht. Deze heb ik helemaal opnieuw laten spuiten en ik heb de 1.6 16v uiteindelijk vervangen voor een 1.8 VTEC uit de integra -R.

Tja en omdat ik sinds kort een grote ruimte tot mijn beschikking heb waar ik in kan sleutelen, duurde het niet lang voordat ik besloot om op zoek te gaan naar een Honda Camino. Na veel zoeken liep ik toevallig tegen deze aan. Hij is ingevoerd uit belgie. Het is een paarse/witte funny met sterwielen. Op de proma uitlaat na helemaal origineel.
Het is de bedoeling om hem helemaal te restaureren, dus ik heb al de nodige onderdelen besteld! zodra ze binnen zijn gaat het caminootje helemaal uit elkaar en kan het project gaan beginnen!
Foto's van mijn camino:

Tot ziens op het forum!
Arjen