Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
uitlaat (binnenkant)
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
uitlaat (binnenkant)
Hallo iedereen ,
heb vandaag nog is een potje opengeslepen (deed ik vroeger wel meer toen ik 16 was, ben nu 45 )
binnenste laat ik er dan uit en dan heb je ongeveer hetzelfde resultaat als een sito
hier enkele foto's :
heb vandaag nog is een potje opengeslepen (deed ik vroeger wel meer toen ik 16 was, ben nu 45 )
binnenste laat ik er dan uit en dan heb je ongeveer hetzelfde resultaat als een sito
hier enkele foto's :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: uitlaat (binnenkant)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
dit zal toch niet op de keukenvloer zijn he..

Daar wil ik het afgewerkte resultaat wel eens van zien.
Ben benieuwd naar de resultaten ermee, en naar het geluid.
Bedankt om het te delen, want de binnenkant van een potje had ik nog niet gezien.
Ben benieuwd naar de resultaten ermee, en naar het geluid.
Bedankt om het te delen, want de binnenkant van een potje had ik nog niet gezien.
ik heb ook al een sito opengedaan vroeger en daar zit ook niks in .
het originele wordt eigenlijk een sito
van geluid ook
het originele wordt eigenlijk een sito
van geluid ook
in een sito zit er binnenin wel iets, ik heb ergens nog een liggen opengeslepen
ik ga binnenkort de foto eens plaatsen hier
ik ga binnenkort de foto eens plaatsen hier
Accellerati Incredibus
Zou kunnen dat het geen sito was maar een ander snel potje
is wel al ongeveer 25 jaar geleden
heb er dan die geperforeerde plaat die aan de binnenkant hing maar uitgehaald en terug dichtgelast en die camino reed van geen kanten meer , te weinig tegendruk dan denk ik
maar met een origineel werkt het wel
maar zet maar foto want ben benieuwd
het zou kunnen dat wat ik opensleep ook geen origineel is , zit wel een bout aan de buitenkant voor de rest is het te verroest om iets te kunnen lezen dat er op staat
bij een van 25 / h zijn de buisjes binnenin ook dunner
is wel al ongeveer 25 jaar geleden
heb er dan die geperforeerde plaat die aan de binnenkant hing maar uitgehaald en terug dichtgelast en die camino reed van geen kanten meer , te weinig tegendruk dan denk ik
maar met een origineel werkt het wel
maar zet maar foto want ben benieuwd
het zou kunnen dat wat ik opensleep ook geen origineel is , zit wel een bout aan de buitenkant voor de rest is het te verroest om iets te kunnen lezen dat er op staat
bij een van 25 / h zijn de buisjes binnenin ook dunner
Nico, die filmrol met foto's van open geslepen Sito moet zeker nog ontwikkeld worden?
We zijn in ieder geval benieuwd naar die foto's!!

ja ik heb zelfs dat potje nimeer dat opengeslepen is, om een nieuwe foto te maken,
maar ik zal es zien of ik toch nog men vervolg hier kan aan toevoegen
maar ik zal es zien of ik toch nog men vervolg hier kan aan toevoegen

Accellerati Incredibus