Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
killingsnake wrote:Heb je kleine vraagjes ivm Honda Camino, stel ze hier...
beste mensen,
ik heb onlangs een camino a classe gekocht met uitgeboorde cilinder(volgens de verkoper)nu rijd ik 45 km/u ,kan ik deze afstellen tot 30km/u?
een rondel in de uitlaat, dus het gat verkleinen voordat het je uitlaat ingaat.
en als er een andere uitlaat onder zit, die eraf en een a-klasse potje eronder en testen,
ofwel de cylinder veranderen naar een H serie (H1 H2 H3) zijn originele a-klasse cylinders
dit in combinatie met een sito potje zou resulteren in max 35km/u
mss hier duidelijker vertellen welke cylinder en uitlaat erop zitten dan kan er hier nog beter advies gegeven worden
nu is het gissen, maar met een H-cylinder en een potje zowieso max 35km/u
beste caminoliefhebbers
ik heb ier een camino staan en hij start maar hij gaat in hoge toeren en valt dan ineens uit, soms is dit na 2minute maar het is soms ook al na 10seconde.. ik zou echt ni wete wa het is, ik heb er de carbu van men andere camino opgezet omda hij kapot was, kan het daaraan dan ligge ?
nu heb ik een originel h1 cilinder gekocht en een sito pot rijd nu tussen de 30 en 35,nu blijft hij niet stationair draaien zonder choke aan ,zet ik de choke uit en geef ik gas valt hij stil ,kheb ook al driemaal de carbu uitgekuist e n een filter tussen de naftdarm gestoken en resultaat blijft hetzelvde,graag wat info,thx!
nieuwe membraamplaatjes
bekijk je membraam, hou het tegen het licht, als er een kleine opening zit, dat sluiten die niet goed af
er sluipt mengsel door en je motor slaat af
het probleem zit nog steeds in de buurt van de carburator
frank wrote:nu heb ik een originel h1 cilinder gekocht en een sito pot rijd nu tussen de 30 en 35,nu blijft hij niet stationair draaien zonder choke aan ,zet ik de choke uit en geef ik gas valt hij stil ,kheb ook al driemaal de carbu uitgekuist e n een filter tussen de naftdarm gestoken en resultaat blijft hetzelvde,graag wat info,thx!
Hoofdsproeier ook goed schoongemaakt? (deze zit achter de sproeier)
frank wrote:nu heb ik een originel h1 cilinder gekocht en een sito pot rijd nu tussen de 30 en 35,nu blijft hij niet stationair draaien zonder choke aan ,zet ik de choke uit en geef ik gas valt hij stil ,kheb ook al driemaal de carbu uitgekuist e n een filter tussen de naftdarm gestoken en resultaat blijft hetzelvde,graag wat info,thx!
weet iemand hoe je het knipperrelais en dat ander raar gevalletje moet uitmeeten of ze nog werken ?
ik zou namelijk een nieuwe batterij willen steken , maar wil wel eerst zeker zijn of het laadsysteem en knipperrelais nog werken...
heb namelijk net een projectje bijgekocht maar is de eerste keer dat ik een heb met batterijdoos, dus weet ik niet echt waar te beginnen
Hey iemand die weet hoe je een A of B klasse kan onderscheiden aan de hand van een Chasisnummer?
Het gaat niet over een camino maar over een MBK Booster Spirit (heeft geen papieren, wel attest van verlies van de papieren maar daar staat niets op van A of B klasse.)
Is dit zoals bij de camino dat wanneer het chasis eindigt op XXX dat het een A klasse is en anders een B?
Ja bedoel gewoon dat bij een camino als hij endigt op dat soort cijfers/letter combinatie is het een A-klasse.
Anders is het een B-klasse.
Is dit ook zo bij MBK? Dat als hij een combinatie heeft van bepaalde getallen dat het een A-klasse is en anders een Klasse-B?
Iemand een idee hoe ik de draagrubbers (of hoe noem je deze) uit de carter haal?
Ik heb dan over die rubbers waar die lange bout door gaat om je chassis met je carter te laten scharnieren.