Om me hier even voor te stellen:
Ik ben Christophe, 33 jaar, en sinds enkele maanden weer serieus gebeten door een prachtig beest dat ze 'ne Camino' noemen... Waar is toch die tijd dat iedereen rondreed met een (opgezette) camino... Heb er zelf 4 gehad, maar steeds verkocht, ipv eentje opzij te houden...

Heb met dan maar direct goed uitgeleefd op ons internet, en toch 2 mooie camino's op de kop kunnen tikken. Deze bevinden zich in een mooie staat, maar met toch een werk aan beiden. Nu zou ik toch stilaan werk willen gaan maken om deze (of toch één ervan) tiptop in orde te willen zetten tegen dat het weer beter word...
Aangezien ik wel iets van ervaring heb met Camino's kan ik er dus wel aan werken, maar als het gaat om vario-tuning en afstelling ben ik niet echt een krak. Daarom dat het mij wel zeer interessant leek om andere camino 'freaks' (liefhebbers) te leren kennen en hun om raad en tips te kunnen vragen.
Zal ook eens uitzoeken hoe ik hier foto's kan plaatsen, dan kunnen jullie m'n 2 ruwe diamantjes eens bekijken en beoordelen.
Groetjes
Christophe