uuuUUUUUUUUUUUUUUUUPDATEeeeee ....e . .e . e. e ..................................................tje
Zoals sommige onder jullie al wisten of goed opgelet hebben, liep ik al een tijdje met het idee om een live dj set te voorzien, uiteraard is dit niet zo voor de hand liggend om budgettaire redenen maar heb ik toch een mooie deal kunnen sluiten.
dus bij ben ik verheugd om te mogen aankondigen dat "the partysluts" hun aanwezigheid op 18 augustus bevestigd hebben.
Zij zullen vanaf omstreeks 17.00u (na aankomst van de toerit) voor een drie uur durende live dj set zorgen waarin retro de bovenhand zal krijgen. ik hoop dat dit een toegevoegde waarde mag betekenen voor velen onder ons zodat we onze

Bij deze heb ik dan ook de flyer een beetje aangepast en voor alle duidelijkheid "iedereen is welkom en de inkom is gratis" enkel spijzen en dranken zullen betalend zijn maar dit aan zeer democratische prijzen.

Als er mensen zijn die graag een digitaal exemplaar hebben om zelf af te drukken en eventueel ergens in het zicht te leggen of te hangen laat een kreet achter op [email protected], de organisatie zal u dankbaar zijn

voor mensen die graag iets te koop aanbieden op de meeting, hetzij onderdelen of brommers gelieve even te mailen naar [email protected]
DAGPLANNING (voorlopige)
11.30u = start meeting
14.00u = vertrek toerrit +/- 50 km (toerrit is voorzien van een pauze op 32 km van +/- 30 min aan een gezellige brasserie in het groen)
16.30U = aankomst toerrit
17.00U = dj set "the partysluts"
20.00U = einde dj set aansluitend nog een retromix (opgenomen) voor zij die nog niet naar huis willen
.....u = einde
ik weet niet hoe het bij jullie zit maar het kriebelt behoorlijk hopelijk kunnen we de zomer vasthouden tot dan
tot slot en zoals eerder gevraagd SPREAD THE WORD

see you ALL folks