Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Opdrijven
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Opdrijven
Hoi Jordy, hangt er een beetje vanaf hoe origineel jou camino nog is
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: Opdrijven
Is het een mono of een vario motor, Is het een A of een B klasse en hoe snel gaat hij nu
Last edited by den Ives on 24 Mar 2013, 09:20, edited 1 time in total.
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: Opdrijven
Vario, maar zou ook wel van een mono willen weten indien dit niet hetzelfde is
Re: Opdrijven
A klasse denk iets van een 30-40
Re: Opdrijven
je kan 2dehands opvoeronderdelen kopen,
zoals ik lees zit je met een a-klasse cylinder
enige wat je kan doen is al een uitlaatje kopen, er zijn vele mogelijkheden(leovonci,proma, sito-potje,...)
met een proma gaat die snelheid al met 10km/u omhoog op uw originele cylinder.
wil je verder gaan, zal je uw cylinder moeten veranderen naar een 65cc (dr, polini, malossi,...)
kan je allemaal 2dehands kopen, je maakt een 'gezocht' topic en je schrijft wat je zoekt er zal wel reactie op komen.
met een dr 65cc en een leovinci uitlaat gaat je brommer richting 70km/u
met een dr 65cc en een sito-potje ga je iets minder snel, maar het valt dan minder op dat je camino opgevoerd is
weet als je deze dingen doet er kans is dat de blauwe vrienden u op de rollen kunnen zetten
zoals ik lees zit je met een a-klasse cylinder
enige wat je kan doen is al een uitlaatje kopen, er zijn vele mogelijkheden(leovonci,proma, sito-potje,...)
met een proma gaat die snelheid al met 10km/u omhoog op uw originele cylinder.
wil je verder gaan, zal je uw cylinder moeten veranderen naar een 65cc (dr, polini, malossi,...)
kan je allemaal 2dehands kopen, je maakt een 'gezocht' topic en je schrijft wat je zoekt er zal wel reactie op komen.
met een dr 65cc en een leovinci uitlaat gaat je brommer richting 70km/u
met een dr 65cc en een sito-potje ga je iets minder snel, maar het valt dan minder op dat je camino opgevoerd is
weet als je deze dingen doet er kans is dat de blauwe vrienden u op de rollen kunnen zetten

Accellerati Incredibus
Re: Opdrijven
Zijn er geen begrenzers in de vario of uitlaat ? Een originele sproeier groter boren gaat dat ?
Re: Opdrijven
Misschien zit er nog een vloot in de hals van uw uitlaat, eventjes controleren kan geen kwaad.
Op de vario werd er bij camino denk ik nooit een vloot op gezet.
Sproeier boren kan weinig nut hebben naar gelang de cilinder die er op zit.
Op de vario werd er bij camino denk ik nooit een vloot op gezet.
Sproeier boren kan weinig nut hebben naar gelang de cilinder die er op zit.
Re: Opdrijven
alles wat erop staat is A-klasse normaal op de cylinder staat opzij 49cc H1 H2, dan heb je 25km/u cylinder
dus er is niks begrensd
zoals ik al zei, eerste wat je veranderd is je A-klasse potje eronder uit halen
en vervangen door een sito-potje of een ander uitlaat. dan ga je iets sneller.
direct het betere werk is:
65cc
ander uitlaat
groter sproeier of grotere carbu steken
er zijn hier voorbeelden genoeg
dus er is niks begrensd
zoals ik al zei, eerste wat je veranderd is je A-klasse potje eronder uit halen
en vervangen door een sito-potje of een ander uitlaat. dan ga je iets sneller.
direct het betere werk is:
65cc
ander uitlaat
groter sproeier of grotere carbu steken
er zijn hier voorbeelden genoeg

Accellerati Incredibus
Re: Opdrijven
Moet je voor een grotere carbu of sproeier of uitlaat te steken een 65 hebben of zou dat ook lukken met de originele ?
Re: Opdrijven
En heb iets gelezen over de uitlaat poort uitveilen hoeveel zou ik daarmee winnen in snelheid ?
Re: Opdrijven
de grootste dichtknijper op je camino is het uitlaatpotje
met dit te veranderen ga je al winst boeken
een originele cylinder heeft geen grotere carbu nodig tenzij deze volledig bijgewerkt is.
Als je technische kennis groot genoeg is kan je gaan riskeren je uitlaatpoort groter te vijlen/dremelen
maar als je maar 1 cylinder hebt en je brommer is je dagelijks vervoer dan raad ik je niet aan van dit te proberen
als je het niet goed uitvoerd, dan ga je mss je cylinder kunnen weggooien
met dit te veranderen ga je al winst boeken
een originele cylinder heeft geen grotere carbu nodig tenzij deze volledig bijgewerkt is.
Als je technische kennis groot genoeg is kan je gaan riskeren je uitlaatpoort groter te vijlen/dremelen
maar als je maar 1 cylinder hebt en je brommer is je dagelijks vervoer dan raad ik je niet aan van dit te proberen
als je het niet goed uitvoerd, dan ga je mss je cylinder kunnen weggooien
Accellerati Incredibus
Re: Opdrijven
Hoeveel mag ik er dan uitveilen ?
Re: Opdrijven
Ik zou er niet aan beginnen geloof ons het zal niet veel opbrengen, hoe snel zou je graag rijden ?
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af