Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Yourname wrote:Iemand een idee hoe ik de draagrubbers (of hoe noem je deze) uit de carter haal?
Ik heb dan over die rubbers waar die lange bout door gaat om je chassis met je carter te laten scharnieren.
hej, ik heb sinds gisteren een 70cc op mijn camino gezet, maar de piston komt te ver uit het blokje waardoor het tegen de cilinderkop duwt en vast zit, nu heb ik er een extra metalen pakkingplaatje tussen gedaan, hij draait mooi en raakt niets, maar nu start de camino niet meer, heb ontsteking en naft, enig idee wat ik kan proberen? alvast bedankt
Eerst een kijken naar je bougie. Zorgen dat je een goed mengsel hebt.
Maar om te beginnen zou je zeker moeten zijn van je bougie.
Als ze te vettig is, zal hij niet starten. Dan heb je een te rijk mengsel, te weinig lucht.
Kan je een fototje maken van je bougie? Dan kunnen we je vast wel helpen.
standreww wrote:Eerst een kijken naar je bougie. Zorgen dat je een goed mengsel hebt.
Maar om te beginnen zou je zeker moeten zijn van je bougie.
Als ze te vettig is, zal hij niet starten. Dan heb je een te rijk mengsel, te weinig lucht.
Kan je een fototje maken van je bougie? Dan kunnen we je vast wel helpen.
Bougie is zwart en nat, en ik heb al wat met de lucht toevoer aan de carbu gespeeld maar haalt niet veel uit, het mengsel zou normaal ook in orde moeten zijn, maar kan wel even opnieuw naft en 2takt mixen. bedankt voor de snelle reactie alvast.
De Twee koppakingen vervangen Door Drie Voetpakingen Twee Metalen koppakingen krijg Je Niet Behoorlijk Dicht daarom Heb je Waarschijnlijk een lek in Je Ontstekingskamer
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Weet iemand of er een lijst is op de site van alle motor onderdelen? (eventueel met foto's want ik ken de benamingen allemaal niet) en hoe deze inelkaar passen allemaal. Ik vind het niet. Mvg
Ik heb de motor in elkaar gestoken, ontsteking afgesteld op 0,35mm , vario aangesloten,.. Wat is het volgende? Sorry voor de beginneling vragen , weet niet wat er op volgt bedankt
Carbu zonet pas zuiver gemaakt en choke moet aan bij het optarten anders valt hij stil,eerst laat ik heb warmlopen endan rij ik zonder choke en dan blijft hij nogn tijdje stotteren
Je moet na een tijdje rijden eens de bougiekleur nakijken.
Die moet koffie met melk bruin zijn.
Maar als je start met choke, zal de bougie zwart zien.
Daarom moet je pas de bougie kleur nakijken als je een tijdje gereden hebt.
En je dus zonder choke hebt gereden.
Kijk ook eens na of hij genoeg benzine krijgt.
De benzine moet goed uit het benzine kraantje stromen.
En zorgen voor een juist mengsel van 2-takt en lucht door de carb afstellen.
weet er iemand wat er een licht fluitend geluid kan zijn? bij stationair hoor je het, geef je beetj gas wordt ht lichtjes harder
als j rijd hoor je het niet wss door ht geluid vn de uitlaat.