Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Proma's
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Proma's
Zou er een verschil zijn in prestaties tussen een Proma Attack en Circuit?. Persoonlijk NOG geen ervaring mee. Heb al van sommige leden hun mening verkregen. Tot nu toe heb ik me laten vertellen dat er GEEN is, zou puur voor de look zijn geweest het APC drukvat.
In afwachting van mijn persoonlijke ervaring met een circuit. Graag jullie bevindingen.
In afwachting van mijn persoonlijke ervaring met een circuit. Graag jullie bevindingen.
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
- jupiler1987
- -= Camino Freak =-
Re: Proma's
ik heb enkel nog ma me circuit gereden , nog niet met een proma attack , maar ik heb wel al met zo een lange proma apc gereden met polymer demper en die had niet echt speciale prestaties vondt ik. 

jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
ik heb daar nog niets van ondervonden juist nadelen
potjes die afvallen of uiteenvallen
ik vind dat gewoon een meerwaarde voor somige unieke camino s
potjes die afvallen of uiteenvallen
ik vind dat gewoon een meerwaarde voor somige unieke camino s
APC dat wil zeggen adjustable power chamber...
regelbare kracht kamer...
nu het zal wel iets doen he ?!
je kan het groter en kleiner maken,
het zal niet voor de show zijn,heb er ook al mee geexperimenteerd,heb geen verschil in prestaties
tegen over een gewone circuit proma gemerkt...
de uitlaatgassen gaan dus eerst via de power chamber, volgens mij zorgt het voor wat meer tegendruk...
nu het zal wel iets doen he ?!

het zal niet voor de show zijn,heb er ook al mee geexperimenteerd,heb geen verschil in prestaties
tegen over een gewone circuit proma gemerkt...

de uitlaatgassen gaan dus eerst via de power chamber, volgens mij zorgt het voor wat meer tegendruk...
vario@max wrote:APC dat wil zeggen adjustable power chamber...
nu het zal wel iets doen he ?!![]()
tegen over een gewone circuit proma gemerkt...![]()
Vraag je bevinding over het verschil van prestaties tussen circuit en Attack. Wat een APC etc. is en doet heb ik weet van.
vario@max wrote:he he oli mijn bevindingen is dat ik geen verschil merk...
Voila, beknopte bevinding. Tof.
-
- -= Expert Member =-
indraaien is trekkracht uitdraaien is meer snelheid. dan één
en wat die fabels betreffen over het eraf vallen zelf nog NOOIT meegemaakt en ik heb jaren met attack gereden. das twee
je voelt én hoort ook wel degelijk het verschil van de apc als je hiermee speelt. veel doet het niet maar het doet iets. en das drie
draai het maar eens uit op een athena zwaardere trekveren een hpi fast arrowplaat en a klasse gewichten dan hoor je het verschil HEEL duidelijk zo duidelijk zelfs dat je denkt dat het een dipje is 
en wat die fabels betreffen over het eraf vallen zelf nog NOOIT meegemaakt en ik heb jaren met attack gereden. das twee
je voelt én hoort ook wel degelijk het verschil van de apc als je hiermee speelt. veel doet het niet maar het doet iets. en das drie

don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
is er dan ook een verschil in geluid? welke vorm heeft zo'n drukvat vanbinnen?
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

d-HuNtEd_1 wrote:indraaien is trekkracht uitdraaien is meer snelheid. dan één
je voelt én hoort ook wel degelijk het verschil van de apc als je hiermee speelt. veel doet het niet maar het doet iets. en das driedraai het maar eens uit op een athena zwaardere trekveren een hpi fast arrowplaat en a klasse gewichten dan hoor je het verschil HEEL duidelijk zo duidelijk zelfs dat je denkt dat het een dipje is
als ze nooit afvallen waarom zijn er dan zoveel te kort
heb onlang ene gehad en heb er niet aangekomen en opeens onderste erafgevallen schroefdraad helemaal weg
als een klein gesloten potjemetsinsons wrote:is er dan ook een verschil in geluid? welke vorm heeft zo'n drukvat vanbinnen?
Wat het verliezen van het potje betreft, heb ik nooit meegemaakt, zelfs niet dat ik weet bij vrienden van me in het ECHTE camino tijdperk, we spreken tussen 1986 en 1991 ( mijn jeugdjaren).
Heb nu een Attack op mijn LC, en ga binnenkort eens een NOS circuit proberen. Dan zal ik mijn eigen bevinding eens kunnen delen hier.
Alvast bedankt voor alle reacties.
Heb nu een Attack op mijn LC, en ga binnenkort eens een NOS circuit proberen. Dan zal ik mijn eigen bevinding eens kunnen delen hier.
Alvast bedankt voor alle reacties.
vind dit wel een interessante topic, ben in feite ook benieuwd naar je bevindingen oli
project RB blitz
een APC werkt volgens het principe van: http://en.wikipedia.org/wiki/Helmholtz_resonance
Lees maar.
Of deze: http://wikiscootia.wikidot.com/boost-bottle
De voorbeelden werken vanuit de inlaat gezien maar je kunt natuurlijk ook iets dergelijsk doen met de uitlaat = APC.
http://nsr-world.com/history/
HONDA ATAC is een variabele versie
Lees maar.
Of deze: http://wikiscootia.wikidot.com/boost-bottle
De voorbeelden werken vanuit de inlaat gezien maar je kunt natuurlijk ook iets dergelijsk doen met de uitlaat = APC.
http://nsr-world.com/history/
HONDA ATAC is een variabele versie