Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- grijze camino
- -= Advanced Member =-
- Posts: 317
- Joined: 02 Oct 2011, 17:17
- Location: maaseik
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1293
- Joined: 31 Jan 2012, 11:06
- Location: Brakel(oost-Vl.) en 10% oudenburg(west-Vl.)
Re: kleine vraagjes topic
ja , maar een 6 bil is beter qua prestaties dan een 3 bil
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not 

Re: kleine vraagjes topic
Ik vind dat mijn 3 bil beter trekt.
Dus hangt ervan af wat je wil.
Dus hangt ervan af wat je wil.
Re: kleine vraagjes topic
Ik heb hier ergens gelezen dat de carterhelften van een A klasse op 5 min. naar B-klasse om te vormen zijn met den dremel .
Iemand een idee hoe of linkje?
Greetz Tim.
Iemand een idee hoe of linkje?
Greetz Tim.
al is de mino nog zo snel... de smurfen vinden hem wel 

Re: kleine vraagjes topic
Je moet gewoon het randje wegdremelen , linkje weet ik niet 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: kleine vraagjes topic
je mag nix wegdremelen of wat dan ook wegfreesen...
hoe groter de motorkamer des te minder onderdruk en dus minder compressie,
het is gewoon van cilinder veranderen als je van a naar b gaat...des te compacter uw blok vanbinnen is
des te sterker de compressie...
hoe groter de motorkamer des te minder onderdruk en dus minder compressie,
het is gewoon van cilinder veranderen als je van a naar b gaat...des te compacter uw blok vanbinnen is
des te sterker de compressie...
Re: kleine vraagjes topic
Volgens mij bedoelt hij dit --> 
door da randje passen b klasse cilinders niet dacht ik

door da randje passen b klasse cilinders niet dacht ik

Re: kleine vraagjes topic
ik weet wat je bedoeld,maar ik zeg dit met alle voorzichtigheid
don't touch it!!!ook een b-klasse cilinder past...
een a en b klasse zijn van slag en boring identiek hetzelfde,passen allebei hetzelfde
don't touch it!!!ook een b-klasse cilinder past...
een a en b klasse zijn van slag en boring identiek hetzelfde,passen allebei hetzelfde
Re: kleine vraagjes topic
Ik volg u zenne variomax maar der komt een racekrukas in met volle wangen dus ...
is ook nog oud model met schroef om oliepomp op te zetten dus onderdruk genoeg.
Ik zal der de polini 65 cc eens op presenteren het blokje is opengeperst.
Bedankt alvast
Greetz Tim
is ook nog oud model met schroef om oliepomp op te zetten dus onderdruk genoeg.
Ik zal der de polini 65 cc eens op presenteren het blokje is opengeperst.
Bedankt alvast
Greetz Tim
al is de mino nog zo snel... de smurfen vinden hem wel 

Re: kleine vraagjes topic
heeft er iemand hier een verklaring voor?
heb een in zeer goede staat chopper,alleen dat de velgskes volledig zwart gespoten zijn,
wou er daarstrax aan beginnen opblinken en toen zag ik dat er bij deze velgen nie gremeca in staat maar het volgende
=E-17 X 150-DOT ''RADAELLI'' en dus geen gremeca...
is dit een ander merk?wie weet er iets van?
heb een in zeer goede staat chopper,alleen dat de velgskes volledig zwart gespoten zijn,
wou er daarstrax aan beginnen opblinken en toen zag ik dat er bij deze velgen nie gremeca in staat maar het volgende
=E-17 X 150-DOT ''RADAELLI'' en dus geen gremeca...
is dit een ander merk?wie weet er iets van?
Re: kleine vraagjes topic
je bedoelt dan waarschijnlijk "rigida" ipv "grimeca" en dat wat je aanhaalt zijn amerikaantjes van een andere fabriek,ik geloof frankrijk of portugal, deze zijn net hetzelfde dan de "rigidas" enkel hebben ze een volledig gladde rand waar dat bij rigidas enkele lijntjes op de zijkant van de velg zittenvario@max wrote:heeft er iemand hier een verklaring voor?
heb een in zeer goede staat chopper,alleen dat de velgskes volledig zwart gespoten zijn,
wou er daarstrax aan beginnen opblinken en toen zag ik dat er bij deze velgen nie gremeca in staat maar het volgende
=E-17 X 150-DOT ''RADAELLI'' en dus geen gremeca...
is dit een ander merk?wie weet er iets van?
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: kleine vraagjes topic
slag etc zijn idd hetzelfde , het verschil zit hem in het cilinderhemd ....vario@max wrote:ik weet wat je bedoeld,maar ik zeg dit met alle voorzichtigheid
don't touch it!!!ook een b-klasse cilinder past...
een a en b klasse zijn van slag en boring identiek hetzelfde,passen allebei hetzelfde
Dit is een foto van een A-klasse cil (ook zo bij namaak B-klasse cilinder )
zoals je kan zien is er een rand op het cilinderhemd , bij orginele Honda B-klasse cilinders is die rand niet ingefreesd en dus past deze niet in een A-klasse blokje ....
Edite : rode aanduiding is niet van toepassing ...

Re: kleine vraagjes topic
En die rand zit er ook op bij men opvoerkits dus laat ik het dremelen maar 
Thanx Jenze en iedereen anders natuurlijk.
Weer iets bijgeleerd.
Greetz Tim.

Thanx Jenze en iedereen anders natuurlijk.

Weer iets bijgeleerd.
Greetz Tim.
al is de mino nog zo snel... de smurfen vinden hem wel 

Re: kleine vraagjes topic
als dat randje erin zit hoef je toch niet te dremelen of ga je opvoeren met een originele p cilinder?