Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik had graag wat tips met camino op te drijven.
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Ik had graag wat tips met camino op te drijven.
Ik ben om het zo te zeggen een camino-noob
ale toch in het kennen van de beste opvoerstukken die er nog te krijgen zijn... Kan iemand mij aub helpen met de setup ? maar ik wil echt alles nieuw en volledig opvoeren. Dus wees vrij om hier wa ideeen neer te typen van wat zijn de beste stukken voor een snelle maar ook hevige camino te maken. Ik zelf ben zot van malossi MHR ma ik weet niet of dat goed is voor camino en ook nietwelke beter zijn dus ik zou het fijn vinden moest ik hier wat hulp krijgen bij het bedenken van een volledige camino (motorisch).. Alvast bedankt , jens

Re: Ik had graag wat tips met camino op te drijven.
met een onbeperkt budget kan je diep gaan
malossi mhr is scooter cylinders en dat wil zeggen heel veel aanpassen.
plug en play is er momenteel nog keuze genoeg om al te beginnen. een voorbeeldje
athena 70cc
dellorto 21mm carbu
proma/leovinci uitlaat
trekveertjes in de koppeling
en dan gaat het al lekker
dit hierboven al gewoon?
Hpi (binnenrotor onsteking) steken
vario's aanpassen
21mm carbu vervangen naar 24mm met aangepast inlaatstuk
nog straffer trekveren/koppeling verstevigen
een berekende uitlaat op maat laten maken
cylinder/carter aanpassen vergroten bewerken
nog niet snel genoeg? nog budget over?
mhr big bore

malossi mhr is scooter cylinders en dat wil zeggen heel veel aanpassen.
plug en play is er momenteel nog keuze genoeg om al te beginnen. een voorbeeldje
athena 70cc
dellorto 21mm carbu
proma/leovinci uitlaat
trekveertjes in de koppeling
en dan gaat het al lekker

dit hierboven al gewoon?
Hpi (binnenrotor onsteking) steken
vario's aanpassen
21mm carbu vervangen naar 24mm met aangepast inlaatstuk
nog straffer trekveren/koppeling verstevigen
een berekende uitlaat op maat laten maken
cylinder/carter aanpassen vergroten bewerken
nog niet snel genoeg? nog budget over?
mhr big bore

Accellerati Incredibus
als je intresse moest hebben in een leovinci, ik heb er nog een paar nieuwe in de verpakking liggen, nieuwe polini, en pharma kit heb ik ook nog 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
-
- -= Expert Member =-
zoekfunctie knop kapot ??
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
ben je van alken ? waar terkoest? grootstraat?
kom es bij mijn thuis op de steenweg,76 kijken heb alle benodigdheden op stock staan...ale tis te
zeggen, daar wonen mijn ouders,ikzelf ben nog maar 5 maandjes geleden verhuisd , ik kom regelmatig naar alken
daar staat het vol van camino's en stukken...vraag wat je nodig hebt (ook opvoer , heb het allemaal)
kom es bij mijn thuis op de steenweg,76 kijken heb alle benodigdheden op stock staan...ale tis te
zeggen, daar wonen mijn ouders,ikzelf ben nog maar 5 maandjes geleden verhuisd , ik kom regelmatig naar alken
daar staat het vol van camino's en stukken...vraag wat je nodig hebt (ook opvoer , heb het allemaal)
ja ik ben van alken Oftingen... zijn het nieuwe onderdelen stuur anders je gsm nummer is door in priveberichtvario@max wrote:ben je van alken ? waar terkoest? grootstraat?