Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
gisteren de toerrit is gaan rijden met ben 999 en mark
mannen waren er zeer positief over
heel veel krokelige rustige kleine weggetjes een 35 km lang ik schat een 2 uurtjes rijden met pitstop in
officele goedkeuing van de gemeente is ondertussen ook aangekomen
drank en tent is in orde
fast food is ook in orde
juist alles nog plaatseren op de juiste plaats
toerrit nog voorzien van weg wijzertjes
nu het goede weer en het volk nog
Da komt dik in orde dus!!!!!!!!!
Perfect, en al bedankt voor al het goede werk!!
d-HuNtEd_1 wrote:als er iemand langs Turnhout komt om mij op te pikken kom ik graag langs
Is een serieuze omweg voor mij, maar als je tegen dan niemand anders gevonden hebt, wil ik je wel komen oppikken
camps kurt wrote:een beetje nieuws
heel veel krokelige rustige kleine weggetjes een 35 km lang ik schat een 2 uurtjes rijden met pitstop in
drank en tent is in orde
fast food is ook in orde
d-HuNtEd_1 wrote:als er iemand langs Turnhout komt om mij op te pikken kom ik graag langs
Is een serieuze omweg voor mij, maar als je tegen dan niemand anders gevonden hebt, wil ik je wel komen oppikken
camps kurt wrote:een beetje nieuws
drank en tent is in orde
fast food is ook in orde
nu het goede weer en het volk nog
Top! 35km da zal wel lukken met 1 tankje he
"like"
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
mijn rode original mino is mechanisch eindelijk inorde , na alle kak problemen met de carbu en vuile tank , dus den deze zal het wel halen tegen de 19e , enkel nog verzekering overzetten , welke uitlaat zou ik steken , ninja korte polini of leovince met dubbele polymer ?
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
Van het forum zouden er een 10 tal leden aanwezig zijn, maar er komt (hopelijk) nog heel wat ander volk met allerlei andere brommertjes die hier niet op ct zitten.
We zullen ongeveer me een 20 tal Rambo's aan wezig kunnen zijn ruw geschat. En met
een beetje sjanse nog me meer.
Nog een klein vraagje , om hoe laat begint de rit zoiets ?
Benbo wrote:We zullen ongeveer me een 20 tal Rambo's aan wezig kunnen zijn ruw geschat. En met
Dacht dat Kurt zei dat het van start zal gaan rond 11 uur en dat de tourrit om een uur of 2 vertrekt. Maar dat moet hij nog even bevestigen want ik ben er niet zeker van.
Benbo wrote:We zullen ongeveer me een 20 tal Rambo's aan wezig kunnen zijn ruw geschat. En met
Dacht dat Kurt zei dat het van start zal gaan rond 11 uur en dat de tourrit om een uur of 2 vertrekt. Maar dat moet hij nog even bevestigen want ik ben er niet zeker van.
Das goed dan hebben we een richtpunt van uur , bedankt voor je reactie alvast.