Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
van mono naar vario
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
van mono naar vario
Ik zou van mijne mono ne vario willen maken is dit en moeilijk en kan ik wat tips hebben ik wil ook dat em fatsoenlijk trekt dus welke loodjes en trekveerkes en etc neem ik het beste voor een een perfecte vario te hebben ?
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Re: van mono naar vario
Een volledig nieuw (2de hands of zelf samengestopt ) moterblokje vereist
de krukas van een vario is langer dan van een mono...
De achterklok van een vario heb je dan ook nodig
de krukas van een vario is langer dan van een mono...
De achterklok van een vario heb je dan ook nodig
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not 

Voor u zorgen te maken over de gewichtjes enzo probeer eerst even te zorgen dat de conversie lukt.
Het gemakkelijkst is om een motorblokje te zoeken waar al een vario krukas inzit.
Iets moeilijker: Het bestaande blokje splitsen en een vario krukas monteren, kan je ineens lagers en dichtingen vervangen en dan weet je zeker dat je er weer een tiental jaar tegenaan kunt
Natuurlijk heb je dan nog wel een varioklok nodig, een vario van achter, een ster, een varioriem, en nog wat prullekes.. Maar die zijn nog wel te vinden.
Succes
Het gemakkelijkst is om een motorblokje te zoeken waar al een vario krukas inzit.
Iets moeilijker: Het bestaande blokje splitsen en een vario krukas monteren, kan je ineens lagers en dichtingen vervangen en dan weet je zeker dat je er weer een tiental jaar tegenaan kunt

Natuurlijk heb je dan nog wel een varioklok nodig, een vario van achter, een ster, een varioriem, en nog wat prullekes.. Maar die zijn nog wel te vinden.
Succes
Met een hamer past ALLES!
Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
ja ik heb pas een 2 volledige camino's gekocht ne mono en ne vario en dan nog ne halve in allemaal in onderdelen dus ik denk wel dat het moet lukken
kan iemand ne how to maken day zou reuze plezant zijn
en ja ik wil dan mijn blokje splitsen en zoals je zegt alles vervangen maar hoe begin ik eraan ? 

hey jensdude ik ben ook van alken
,kom een keertje naar mijn thuis van't w-end,
dan kan ik je helpen met de ombouw
ik denk dat wij de afgelopen dagen al eens telefonisch contact hebben gehad
je hebt mijn nummer he jensdude

,kom een keertje naar mijn thuis van't w-end,
dan kan ik je helpen met de ombouw

ik denk dat wij de afgelopen dagen al eens telefonisch contact hebben gehad

je hebt mijn nummer he jensdude