Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik ben alvast gereed!
De grijze DX is afgeleverd bij Kurt.
Juist een rit van 20km achter de rug door de regen met het Caminoke.
Zelfs geen enkel probleem tegen gekomen onderweg!
Ik ben er volledig klaar voor
vervoer staat klaar
Bonzai t-shirt ligt ook al gestreken se
de mino mooi gekuist en opgeblonken
laat de zondag maar komen
standreww wrote:Ik ben alvast gereed!
De grijze DX is afgeleverd bij Kurt.
Juist een rit van 20km achter de rug door de regen met het Caminoke.
Zelfs geen enkel probleem tegen gekomen onderweg!
ik was bij kurt als ge uwen dx zijt komen afzetten, heb u juist mislopen geloof ik, ik was just op die moment vanachter een deel van kurt zijn collectie camino,amigo en wallaroo aant bewonderen
hij gaat zijn beestjes zondag ook allemaal uitstallen ben is benieuwd, hopelijk nog wat droog weer he
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
jupiler1987 wrote:ik was bij kurt als ge uwen dx zijt komen afzetten, heb u juist mislopen geloof ik, ik was just op die moment vanachter een deel van kurt zijn collectie camino,amigo en wallaroo aant bewonderen
hij gaat zijn beestjes zondag ook allemaal uitstallen ben is benieuwd, hopelijk nog wat droog weer he
Aah, daar zat hij. We vonden hem al niet. Ja ik had het moeten weten eigenlijk.
Met die collectie te bewonderen ben je wel ff zoet.