Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
voske wrote:jammer dat ik er ook niet kon bij zijn,weer was goed en der hebben er al een aantal gebeld en gezegd dat de sfeer ook zeer goed was, mijn camino stond klaar, ziek geworden op vrijdag
volgende keer ben ik er ook
tof dat stevey zijn oranje camino ook op het forum staat
FOSSI waor zatte na vent is da na ne moment ver ziek te weurre veel beterschap kerel
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
het is een succes geweest zo te horen,ikzelf ben nie geweest...
ben blij voor jullie dat dit dagje dat eerst beduveld werd door slecht weer
toch een zeer geslaagd evenement is geworden...
ja hoop ik ook op
wij zijn rond 12u terug vertrokken
moest het volgend jaar opnieuw zijn kom ik toch ook met ne mino af
kurt bedankt voor het mooi treffen en de organisatie was top
zou mooi zijn om zo snel mogelijk een volgende datum te prikken moest het nogmaals doorgaan
En zeker mijn complimenten aan kurt en zijn crew dankzij hem is dit zeer geslaagd
En zeker toffe gasten van hier het forum heb nu ook gezichten bij de verschillende profielen de volgende keer zijn wij en zeker met meer uit holland aanwezig
Olie en Jupiler waar is de foto van alle Customs ?
thx Kurt voor de geweldige organisatie en het relax ritje . en zegt tegen de madam v d hamburgers dat der goei waren
Ik wil ook wel een 2e editie volgend jaar ...